RMD Başkanı, Karlovy'den Prag'a Farklı Karayolu 2028'de sürülecek

RumBar

Global Mod
Global Mod
RMD D6 Otoyolunun CEO'su ile bir podcast'te Mátl, “On yıl önce herkes için bir rüyaydı,” dedi. Ama şimdi, ona göre, her şey doldurmayı amaçlıyor.


Bu yılki Yükün Bypass ve Hořovičky'nin planlanan devreye alınması da buna katkıda bulunacak. RMD CEO'su, “Bunların en kötü bölümler olduğunu söyleyebilirim çünkü belediyeler tarafından yönetiliyorlar.” Dedi.


Programa göre, sadece bu iki belediyenin mayınları olan otoyolun 15 kilometreden sonra, sürücüler bu yıl 27 Eylül'de çalışmaya başlamalıdır. Aynı zamanda, diğer bölümlerin inşası devam eder.


Bu yıl, RMD kısmen Lubenec'in önündeki otoyolun iki kilometrelik faaliyete geçmek istiyor, inşaat St. Petersburg ve Lubenec arasında devam ediyor, en son inşaatçılar Knice ve Bošov arasında sekiz kilometre üzerinde çalışmaya başladılar. Mátl, “Toplamda, şu anda yaklaşık 35 kilometrelik karayolunun yapımında. 2027'nin sonuna kadar tüm bu bölümleri faaliyete geçireceğiz.”


Sürücüler için, Prag'dan Karlovy'ye gittiklerinde bir süre karayoluna ve birinci sınıf yolda bir süre değiştiğinde tüm binayı birleştirmeye gerek olmadığını itiraf etti. Ancak, bu uygulama tarzının mantığı vardır.


“Benzer binaların hazırlanmasında, her yerde referans ve diğer komplikasyonlarla mücadele ediyoruz. Örneğin, bir ay önce bir onay olan Olšová Vrata žalmanov bölümünde uzun zamandır bir klasik karar vermek için savaştık.


Ona göre, D6 otoyolu mantıksal birimlerde büyür. İnşaatı, yeni karayolu bölümlerinin mevcut I/6 yoluna bağlanabilmesi için bölünmüştür. “Otoyol yavaş yavaş artıyor,” diye övdü.


Knice ve Bošov arasındaki bölüm, Karlovy Vary bölgesindeki otoyolun inşasının ilk yutkunmasıdır. Aynı zamanda Karlovy Vary bölgesi tarafından yönetilen bir Veselov baypasının inşası ile de ilgilidir.


Martin Hurajčík, “Bypass'ın gelecekteki D6 otoyoluna doğrudan bağlanacağı için Yol ve Otoyol Müdürlüğü ile yakın koordinasyonda ilerliyoruz. Bu proje, hızlı ve kullanışlı bir otoyol bağlantısı alacak olan žLutice ve çevresinden sakinler ve sürücüler için ulaşım erişilebilirliğini önemli ölçüde artıracak.” Dedi. 102 milyon kron için bypass'ın inşası bu yıl başlayacak.


2025 yılında Mátl'e göre, şirketler Knice ve žalmanov arasında bir bölüm inşa edecek. “Bu yıl Karlovy'deki tüm bölümler için bir bina izni almak istiyoruz, yani žalmanov'dan Olšová kapılarına Karlovy'ye değişiyor. Birçok insanın bir otoyol inşa edebileceğine inanmadığını anlıyorum.