“İnşaatın toplam maliyeti 18.3 milyon krondur, özellikle 400.000 CZK için daha fazla iş, özellikle anıt bakım organlarının gereksinimlerinin çözümü. Devletin Taşıma Fonu Fonu'ndan bölgesel yönetimi ve yolların bakımı,”
İnşaat geçen Ağustos ayında başladı. Aralık ortasında, sağ mekik bir şeritte köprüye geri döndü, burada yerin netliği nedeniyle bir trafik ışığı ile sürülmesi gerekli değildi. Sonbaharda, inşaatçıların Kamenická'yı tamamladığı ilkbaharda devam etti, köprünün altında bazı bitirme işleri, sıva ve köprünün kanadına taş demet ve korkulukların kurulumu.
İnşaat çalışmalarının başlangıcında, 80'lerde, bu kadar dengelenen torcrettasyon kullanıldığı, yani metal ağın tabanına beton karışımının uygulanmasının, köprünün tarihi kasasında iki metreye kadar yükseklik katmanı oluşturulduğu bulunmuştur.
Köprü hayatının sonuna yaklaştığından, Tornkret'in Šlachta'ya göre tamamen çıkarılması gerekiyordu ve taş duvar düzeltildi. Su kaynağını tercüme etmek de gerekiyordu.
Yeniden yapılanmanın ilk aşamasında, taşıma köprüsü tamamen kapatıldı, bu da önemli bir komplikasyondu. Karlovy yönünden şehre dört ana erişim yolundan biridir. Aynı zamanda Nádražní Caddesi ve Güney Sanayi Bölgesi yakınlarındaki kasabanın endüstriyel kısmına bir erişim yoludur.
Şehir ayrıca, şehir I/13 Yolu'ndaki baypas ve Chateau Parkı çevresindeki kısaltmalardan sonra işaretlenen dolambaçlı dolambaçlı durumları kullanmaya başladığı durumu da çözdü. Old Town Street'te Au Mezarlığı, yolun yeşillikleri ve omzu tarafından yok edildi ve yakın zamanda onarılan Ecocentre yakınındaki tarihi köprüden geçti, ancak yük kapasitesi iki ton ayarlandı. Memurlar oradaki çekleri güçlendirmek zorunda kaldı.
Bystřice Nehri'nin karşısındaki Karlovarská Caddesi'ndeki köprü, 1830'dan beri Belediye Binası'na göre Chateau Park'ta duruyor, ancak korumacılara göre, taş köprüleri -16. yüzyılın ortalarından beri aynı yerde tonozlandı.
Haritalar © shocart ve openstreetmap katkıda bulunanlar tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. Daha fazla www.shocart.cz
İnşaat geçen Ağustos ayında başladı. Aralık ortasında, sağ mekik bir şeritte köprüye geri döndü, burada yerin netliği nedeniyle bir trafik ışığı ile sürülmesi gerekli değildi. Sonbaharda, inşaatçıların Kamenická'yı tamamladığı ilkbaharda devam etti, köprünün altında bazı bitirme işleri, sıva ve köprünün kanadına taş demet ve korkulukların kurulumu.
İnşaat çalışmalarının başlangıcında, 80'lerde, bu kadar dengelenen torcrettasyon kullanıldığı, yani metal ağın tabanına beton karışımının uygulanmasının, köprünün tarihi kasasında iki metreye kadar yükseklik katmanı oluşturulduğu bulunmuştur.
Köprü hayatının sonuna yaklaştığından, Tornkret'in Šlachta'ya göre tamamen çıkarılması gerekiyordu ve taş duvar düzeltildi. Su kaynağını tercüme etmek de gerekiyordu.
Yeniden yapılanmanın ilk aşamasında, taşıma köprüsü tamamen kapatıldı, bu da önemli bir komplikasyondu. Karlovy yönünden şehre dört ana erişim yolundan biridir. Aynı zamanda Nádražní Caddesi ve Güney Sanayi Bölgesi yakınlarındaki kasabanın endüstriyel kısmına bir erişim yoludur.
Şehir ayrıca, şehir I/13 Yolu'ndaki baypas ve Chateau Parkı çevresindeki kısaltmalardan sonra işaretlenen dolambaçlı dolambaçlı durumları kullanmaya başladığı durumu da çözdü. Old Town Street'te Au Mezarlığı, yolun yeşillikleri ve omzu tarafından yok edildi ve yakın zamanda onarılan Ecocentre yakınındaki tarihi köprüden geçti, ancak yük kapasitesi iki ton ayarlandı. Memurlar oradaki çekleri güçlendirmek zorunda kaldı.
Bystřice Nehri'nin karşısındaki Karlovarská Caddesi'ndeki köprü, 1830'dan beri Belediye Binası'na göre Chateau Park'ta duruyor, ancak korumacılara göre, taş köprüleri -16. yüzyılın ortalarından beri aynı yerde tonozlandı.
Haritalar © shocart ve openstreetmap katkıda bulunanlar tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. Daha fazla www.shocart.cz