İki aslan yerine sadece bir aslan. Magnesia madeni 11 yıl sonra logosunu değiştiriyor

RumBar

Global Mod
Global Mod
“Logomuzun genel olarak yeniden tasarlanmasındaki itici güç, modernizasyon ve mevcut trendlere uyum sağlama ihtiyacıydı. Magnesia markasının yöneticisi Karolína Šimonová, değişikliğin nedenlerini şöyle açıklıyor: Önceki tasarım artık markamızın dinamizmini ve yenilikçi yönünü yansıtmıyordu.


“Her şeyden önce yeni logo aslanın doğal magnezyum gücünü simgeliyor. Minimalizm, metalik renk kullanımı ve genel tasarımın yanı sıra modern tasarımın markamızın üstünlüğünü doğruladığına inanıyoruz. Ayrıca efervesans derecesine göre daha net bir şekilde ayrım yapmaya karar verdik” diye ekliyor.


Magnesia markasının uluslararası ajans FutureBrand tarafından oluşturulan yeni görsel kimliği, rafine görsel unsurlar ve özünü mükemmel bir şekilde yakalayan ayırt edici bir sembol yaratarak markanın bir ikon imajını güçlendirmeyi amaçlıyor.


“Aristokratik mirası çağrıştıran armadan etkileyici aslan ikonuna geçmek, markanın gücünden daha iyi yararlanmamızı sağladı. Yeniden tasarım sürecinde markanın temel özelliklerine, özellikle de magnezyumla ilişkilendirilen güce öncelik verdik” diyen Milan FutureBrand'ın tasarım direktörü Fabrizio Severino, yaratılışın ana ilham kaynağını şöyle açıklıyor:


“İki aslan amblemi önemli bir miras olsa da, onu daha modern bir simgeye dönüştürme ihtiyacı hissettik. Markanın ana sembolle olan ilişkisini sürdürmek için, büyük M harfini aslanın yelesine zarif bir şekilde dahil ederek ince ama ayırt edici bir bağlantı sağladık,” diye açıklıyor Severino.


Magnesia markası, Orta Avrupa'nın en büyük alkolsüz içecek distribütörü olan Mattoni 1873'ün bir parçasıdır. Kökleri 1873 yılına ve Karlovy Vary yerlisi Heinrich Mattoni'ye dayanmaktadır.


Geçen yıl Çek pazarına 139 milyon şişenin teslim edildiği Münih Karlovy Vary'de üretiliyor.