Her şeyin mutlak en kötüsü mü? Herkes bölgenin algısının değişmesine katkıda bulunabilir

RumBar

Global Mod
Global Mod
Geçmişte bazı politikacıların yılları nedeniyle dünyada en kötü notu alan bölgenin imajını değiştirmek için bunları nasıl birleştireceğinizi düşünüyorsunuz?
Onu birkaç parçaya bölerdim. Karlovy Vary bölgesinin en kötü imaja sahip olmadığını biraz düzelteyim. Turizm alanında nispeten iyidir. Öte yandan uzak ve yakın gidilecek bir şehir olarak algılanan bölgeyi ilgilendiren engebeli dağların görüntüsüdür. Onun şehrin en kötüsü olduğunu düşünmeyin. Ancak imajı, sadece turistik bir destinasyon olmayı değil aynı zamanda sakinleri için ilginç bir şehir olmayı isteyen bölgenin gelecekteki gelişimini desteklemiyor.


İkincisi ise herhangi bir şehrin algısını değiştirmek çok uzun vadeli bir süreçtir. Sorun ne, iletişim ve pazarlamanın bir karışımı değil. Bu, söz konusu şehirde meydana gelmesi gereken değişikliklerle bağlantılıdır. Sadece onlar hakkında konuşmakla kalmayın, onları gerçekten yapın. Öncelikle süreç uzuyor. Değişiklikler en az iki kez görülmelidir.


Bu, düşünen insanları açacak ve değiştirecektir. Ve bu bir Sisifos çarkı.
Çek Cumhuriyeti'ndeki tüm bölgelerin ortak noktası, o bölgede ikamet etmeyenlerin değil, kendi sakinlerinin her zaman eleştirel ve olumsuz olmalarıdır. Karlovy Vary bölgesinde bazı açılardan daha olumsuz görünüyorlar. Dışarıdaki şehrin algısını değiştirmek için önce içeride çalışmak gerekiyor. Bu, vatandaşlar arasında uzun vadeli bir işbirliğinin kurulması anlamına gelir. Bölgedeki gururu artırın. Böylece sizi tatile çıkardığında nereden geldiğiyle gurur duyacaktır. Karlovy Vary bölgesinde odaklanmamız gereken ilk turlardan biri bu. Kendi kimliğini, bölge vizyonunu algılasın ki halk da onları takip etsin ve orayı kendine mal etsin.


Sizce insanların algısını değiştirecek bir araç var mı?
Bunu yine itibarın karanlığıyla ilişkilendireceğim. Halkın değerlerini değiştirebilmesi için karanlığın onlara ait olması gerekir. Bölgeyle özdeşleşmek için onları gönderin. Ama karanlığa bağlanmak çok daha fazla şey anlamına geliyor. Rastgele değil ama biraz. Aktif diyalogla ilgili. Bölgenin itibarı halkından, onların örf, adet, gelenek, davranış ve tutumlarından oluşur. Ve insanların bunu fark etmeye başlaması için birisinin onlarla bu konu hakkında konuşması gerekiyor. Tüm süreci başlatan, kışkırtan ve aktif bir şekilde düşüşünü sağlayan kamu sektörü olmalıdır. İmajı değiştirmek sadece bölgenin ve şehrin tek başına başlayıp değişime yönelik çalışmalar yapacağını düşünmekle alakalı değil. Bu böyle çalışmıyor. İlk korkunuz, sosyal toplantılarda, arkadaşları arasında size gururlarını ve dayanışmalarını sunacak olan toplumun gururlu bireyleri olsa gerek.



Tom Avrat, danışman Karlovy Vary iş geliştirme ajansı



Karlovy Vary bölgesi bir çeşit mükemmellikle buluştu. Vt sti'den kurdun diğer dünyalarına gönderildi. Bir düşünün, bir rol oynuyor mu?
Urite. Bunlar karmaşık şeylerdir, bunları değiştirmek bir başlangıç diyaloğu gerektirir. İnsanın kendi geçmişiyle ilgili bir değişim süreci olması gerekir. Bunu saklamamalı, yeni bir ışıkla göstermeli ve ilgilenen ve bir şeyler öğrenmek isteyenlere fırsat vermeliyiz. Onlara şehirle ilişki kurma fırsatı verin. Kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, dernekler ve kamu sektörünün güçlü desteğiyle de durum aynı. Bunlar, özellikle bölge dışındaki insanların zihinlerinde ve davranışlarında değişiklikler olduğunda ilişkinin itibarını değiştirecek şeylerdir.


Faaliyetleriniz Karlovy Vary bölgesi ile sınırlı değil. Psobte ayrıca Moravya-Silezya dilinde de. Bu bölgeler birçok yönden birbirine benzer. Sözde yapısal direk arasına düşmek.
Bu etiketi kullanmayı sevmiyorum. Tavsiyem budur, kullanmayı bırakın. Yapısal olarak etkilenen bir bölgede çalışmak isteyen herkes. Fikrinizi değiştirdiğinizde bu, kendinizi gerçekleştirmeniz için büyük bir fırsattır. Moravya-Silezya bölgesinin yanı sıra Plzeň'de de çalışıyorum, geçmişte Pardubice ve Güney Moravya'da da çalıştım. Yani mm cumhuriyetinden geçecekler. İşte bu yüzden karşılaştırabilirim.


Karlovy Vary bölgesinde başlangıç pozisyonu sizin açınızdan nasıldı? Başka yerde değil miydi?
İtibar değişikliği gibi uzun vadeli projeler, değişiklik yönetimi kuralına tabidir. Birkaç fz'si var. İlk belirleyici adım bölgenin ne gibi sorunlar içinde olduğunun farkına varılmasıdır. Yapmamız gereken kekler nasıl? Moravya-Silezya bölgesi başının belada olduğunu çok çabuk anladı. Ancak bunu değiştirmek için ortak vizyona sahip birçok insanı bir araya getirmek mümkün oldu. Ve bırakın yapsınlar. Görüntü değişse bile daha yavaş ilerler.


Karlovy Vary bölgesindeki dinamikleri görüyorum. Ancak Moravya-Silezya'daki kadar büyük bir bilinçli sorun değil. Ölüm, Moravya-Silezya bölgesinde hiçbir şeyi birlikte değiştirebilecek kadar güçlü değil. Orada kişi ve kuruluşların uygulamaya dahil edilmesi çok daha mümkün, bkz. Karlovy Vary'de nispeten kısa bir süre çalışıyorum ama farkı görebiliyorum. Belki geçmişte de benzer girişimler olmuştur, varsa bunların da takip edilmesi gerekir. Bunu bizim için kimse yapmadı. Burada örneğin fuar dönüşüm fonu sayesinde bazı finansal seçeneklerimiz var. Bunları birlikte dışarı çıkarabilir. Ama birlikte nasıl hareket edeceğimi bilmiyorum. Değişim projelerini ve girişimlerini hayata geçirmeye çalışan kişiler, topluluklar ve kuruluşlar elbette var ama böyle olduğu sürece bu bölgenin bir parçası olmak istemiyorum, umurumda değil.


Ve bu ilk fikir değişikliğidir.
Bütün değişim, şirketlerin ve bireylerin sadece kendilerini etkileyen şeyleri değil, aynı zamanda çevrelerini geliştiren şeyleri de yapmaları gerçeğine dayanıyor. m daha kaliteli olacak, t bölgesinde daha iyi olacak. Ve o zaman doğru adres olan Karlovy Vary Bölgesi'ne sadece kısa bir mesafede olacaksınız. Vurgulamak istediğim şey, Karlovy Vary Bölgesi'nin itibarını artırmak için aktif olarak çalışan ilk bölge olduğudur. Bunun için bir stratejim var vs. Bu durum ülkenin başka hiçbir yerinde geçerli değil. Karlovy Vary İş Geliştirme Ajansı ile çalıştığım yılda bu karanlığın çok daha belirgin olduğunu fark ettim. Bölge sorunların farkında ama bunlar için çok daha fazla aktörün devreye girmesi gerekiyor. Kamu sektörü tek aktör değil, faaliyetlerin başlatıcısı olmalıdır. Taşıyıcı diğer birçok sektörden işe alınabilir.


Peki gerçekten çok fazla değişen biri var mı?
Eğer sosyal balonunda gururlu ve aktif olacaksa. Kovada bir damla ama o damlalar 295 bin olunca güçlü bir akıntı oluyor. Rd km, yani itibar değişimi matematiksel olarak hesaplanıyor, yani 1+1+1+1 bunlara eşit değil ama siz yedi, sekiz. Ve mesele de bu. Bunun için Karlovy Vary bölgesinde depolarımız var. Pek çok şey doğru yönde gidiyor. Burada yerleşik şirketlerin kendilerini geliştirmeleri açısından bölgenin itibarının ne kadar iyi olduğuna dair bir araştırma yaptık. Dotzanch'ın yüzde 90'ı dleit'tir. Büyüklüklerini yeni teyit etmeleri şaşırtıcı, bu yüzden değişime aktif olarak yanıt vereceğim.