Onarılan bölümün uzunluğu yedi kilometredir. İnşaat çalışmaları dört aşamaya ayrılmıştır ve sürücü her iki yönde on iki haftalık kısıtlamalar bekliyor.
İş, ulaşım güvenliğini ve akıcılığını geliştirmelidir. Toplam maliyetler vergisiz 120 milyon taçtır.
Yol ve Otoyol Müdürlüğü web sitesinde bildirildiği gibi, teklif teşhis anketinin sonuçlarına dayanmaktadır. Şu anda, bir bütün binicilik kemeri kapalı, sağ her iki yönde bir ve bir şeritte. Onarım yol fıstığı binaları tarafından gerçekleştirilir.
Otoyol yolunun onarılmasının yanı sıra, çalışma hem Tisové hem de Stone DVůr'da sınıfta ayrılmış kavşakların yenilenmesini, köprülerin, SOS raporlarının onarımı ve yerel onarım ve otoyolun drenajını temizlemesini içerir.
Daha yüksek güvenlik nedeniyle, onarımın bir parçası olarak çarpışma bariyerleri eklenecek veya değiştirilecektir. Diğer şeylerin yanı sıra, bakım menfezlerinde de bir değişiklik olacak.
İş, ulaşım güvenliğini ve akıcılığını geliştirmelidir. Toplam maliyetler vergisiz 120 milyon taçtır.
Yol ve Otoyol Müdürlüğü web sitesinde bildirildiği gibi, teklif teşhis anketinin sonuçlarına dayanmaktadır. Şu anda, bir bütün binicilik kemeri kapalı, sağ her iki yönde bir ve bir şeritte. Onarım yol fıstığı binaları tarafından gerçekleştirilir.
Otoyol yolunun onarılmasının yanı sıra, çalışma hem Tisové hem de Stone DVůr'da sınıfta ayrılmış kavşakların yenilenmesini, köprülerin, SOS raporlarının onarımı ve yerel onarım ve otoyolun drenajını temizlemesini içerir.
Daha yüksek güvenlik nedeniyle, onarımın bir parçası olarak çarpışma bariyerleri eklenecek veya değiştirilecektir. Diğer şeylerin yanı sıra, bakım menfezlerinde de bir değişiklik olacak.