Üç -Lane, I/13 Yol Konseptinin Bölgesini ve Odasını eleştiren gelişmenin önündeki bir engel olacak

RumBar

Global Mod
Global Mod
Oda temsilcilerine göre, bakanlık sadece Prag yönünde değil, aynı zamanda ústí bölgesine de kaliteli bir yol bağlantısına ihtiyaç duyacak planlanan kalkınma projelerini dikkate almalıdır. Karlovy Fary bölgesi ve Karlovy Fary Yol ve Otoyol Müdürlüğü (RMD), tam fleded dört -Lane yolunun bir varyantını destekledi.


Çek Cumhuriyeti Ticaret Odası Başkanı Zdeněk Zajíček'e göre, bazı yatırımların bazı ulaşım bağlantılarının gelecekteki gelişimini ve ihtiyaçlarını hafife aldığı ortaya çıkıyor.


“Ve bugün karmaşık koşullar altında satın alınıyor ve artan maliyetler. En azından izin verme süreçleri içindeki bölgeden geçişin doğrulanması çok pahalı olmayan bir şeydir ve özellikle şehir alımının, özellikle de endüstriyel bölgelerini geliştirmeyi planlayan şehirde olması ve beklenen gelişme ve transit trafiği ve daha fazla insan varsa dikkate almaya değer.


Ona göre, birçok durumda, kararlarında devlet mevcut bütçe seçenekleriyle sınırlıdır, ancak geleceğe yeterince plan yapmaz. Ticaret Odası'nın on yıl önceden ulaşım altyapısına ana yatırımı planlamak için bir “stratejik yatırım bütçesi” önermesinin nedenlerinden biri budur.


Daha geniş bir varyantta EIA açık bir kapı bırakır



Ulaştırma Bakanlığı Merkez Komisyonu sonunda üç -Lane varyantının ekonomik getirisi temelinde karar verdi. Ve sadece inşaatın kendisi için değil, aynı zamanda ÇED'in işlenmesi için, yani binanın çevre üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi.


Eleştirmenlere göre, daha geniş bir varyantta ÇED işlemesi, yolun gelecekte dört şeride genişlemesine izin verecektir. Karlovy bölgesel Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Tomas Linda'ya göre, gelecekteki tüm yatırım üç şeritle sınırlama ile hayal kırıklığına uğrayabilir.


Karlovy Valisi değişken bölgeler Jana Mračková Vildumetzová, iş alanının şefaat ve meşru ihtiyaçlarının, Ulaştırma Bakanlığı tarafından kararı değiştirmek için zorlanabileceğini söyledi. Başlangıçta azaltılmış hıza sahip daraltılmış varyantın dikkate alındığı D6 Knice – Bošov otoyolunun bölümüne benzer şekilde, ancak sonunda tam bir karayolu üzerinde karar verdi.


Her gün 7.000'e kadar araba geçecek



Karlovy Direktörü Yol ve Otoyol Müdürlüğü (RMD) Lukáš Hnízdil, Merkez Komisyonunun kararının RMD'ye bağlayıcı olduğunu ve bir değişiklik olması gerektiğinde Ulaştırma Bakanlığı düzeyinde olması gerektiğini söyledi.


Bununla birlikte, Merkez Komisyon kararlarına ilişkin belgelerin gelecekteki trafik yoğunluğuna dikkat çektiğini belirtti. Şimdi 24 saat içinde Ostrov ve Klášterec Nad Ohří 6500 ila 7000 otomobil arasında geçeceği I/13 durumunda, tahmin binlerce otomobil sırasındaki bir artışa sayılır.


Ostrov ve Klášterec Nad Ohří arasındaki I/13 Yolu, şu anki haliyle Ohře Nehri boyunca dar vadi boyunca liderlik ediyor. Trafik kazaları genellikle iki kanallı bir yol haline gelir. Yolun başka bir rota tarafından atlanamaması nedeniyle, doğru uzun saatlere mal olur. Uzatılmış bir yolla yeni rota, iki yapısal bölge arasındaki trafiğe yardımcı olacaktır.