Tatlı vur-kaç vakası: 17 polisten oluşan bir ekip Noida’da bir sürücünün izini nasıl sürdü | Noda haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod


NOIDA: Son sınıf BTech öğrencisi Sweety Kumari’nin beyin travması geçirdiği ve birkaç gün ventilatöre bağlı olduğu Yılbaşı Gecesi ile ilgili soruşturma birkaç çıkmazla karşılaştı.
Görgü tanıkları arabayı görmüş ama numarasını görmemişti. Greater Noida’daki ana kavşaklarda arabanın hareketini yakalayacak kamera yoktu. Ve kolonilerin yakınına kurulanlar, yalnızca tamponu hasar görmüş beyaz bir Santro’nun grenli görüntülerini veriyordu.
Ancak ACP Mahendra Dev liderliğindeki 17 polisten oluşan bir ekip, polisin sürücüyü teşhis etmesi için artan baskı altına girmesinden vazgeçmedi. On beş gün sonra, ekip beyaz Santro’yu, Beta-2’de Sweety’ye çarptığında bir partiden sarhoş olarak eve geldiği iddia edilen bir müteahhit olan Gulab Singh’e kadar takip ettiğinde ısrarları işe yaradı.
Singh, Pazar günü kaza mahallinden 2 km’den daha az bir mesafedeki evinde tutuklandı.
Polis, kazanın 1 Ocak’ta kendilerine bildirildiğini söyledi.
ACP Dev, TOI’ye “Arkadaşlarından biri, Sweety’ye çarptıkları sırada yanında olan öğrenci Karsoni Dong adına şikayette bulundu. Karsoni daha sonra gruptaki hiç kimsenin arabayı arkadan görmediğini ve oradan uzaklaştığını söyledi.”
Bir ekip kaza mahallini ziyaret etti ve çok az kanıt buldu veya hiç bulamadı. Arabanın çekmiş olabileceği kavşaklarda güvenlik kamerası yoktu.
Bir SHO’dan altı ekip (Anjani Kumar ve daha sonra Vinod Kumar Mishra), beş yardımcı müfettiş (Vikas Kumar, Anuj Kumar, Sachin Kumar, Darpan Singh ve Kedar Singh), dört emniyet müdürü (Sandeep Malik, Sablendra, Rashid, Sajeev) ve altı polis memuru (Sumit, Deepak Malik, Ajay Malik, Bhagat, Manoj Kundal ve Manoj Kumar) oluşturuldu. Tüm ekip üyelerinin günlük güncellemeler sunması için ‘Santro’ adlı bir WhatsApp grubu da oluşturuldu.
Ekip başlangıçta, kaza mahallinin karşısındaki bir okuldaki bir kameradan yalnızca bulanık bir video buldu.
“Yolda bir Audi, Baleno ve bir Santro gösteriyordu. Beyaz Santro’nun bir şeye çarptığını duyduğunu söyleyen Audi sürücüsünü bulduk. Hız yaptığı için hatırlayabildiği tek şey bir U numarası kullanmaktı. Baleno sürücüsü oydu. öğrencilerin hastaneye kaldırılmasına yardım eden kişi,” dedi Dev.
Günler yeni bir bilgi olmadan geçerken, araştırmacılar kolonilerin kapılarındaki kameralardan görüntüleri taramaya devam ettiler. Alpha-1 sektöründeki bir servis yolunda tamponu kırık beyaz bir Santro’yu gösteren bir videoyla karşılaştılar.
“Aradığımız görünüme uyuyordu. Plakayı gördük ama Delhi’de kayıtlıydı. Bize arabayı sattığını söyleyen asıl sahibini bulduk. Sonra birkaç kez arabasını değiştirdi. sahibi ve ACP, “Bu arabayı yedi gün kovaladıktan sonra, ilk kareye geri döndük” dedi.
Polis yeniden başlamaları gerektiğini biliyordu. Ekipler, kazanın ardından otomobilin nereye gittiğini araştırmaya devam etmek yerine görgü tanıklarının ifadelerine ve CCTV görüntülerine geri döndü.
Komiser yardımcısı, “Nihayet başka bir görüntüde bir ipucu bulduk – bu kez Beta-2 sektörüne giren beyaz bir Santro’yu yakalayan bir koloni kamerasından,” dedi.
Bir ekip sektörü aradı ve bir evin içine park etmiş UP 16 numaralı beyaz bir Santro buldu. Ama kapıyı çalmadan önce emin olmak istediler.
Cumartesi günü, sadece 10 dakika uzaklıktaki Tugalpur köyündeki bir araba tamircisi, eve park etmiş olanla aynı plakaya sahip bir arabayı tamir ettiğini doğruladı. DCP (Büyük Noida) Dinesh Kumar Singh, “31 Aralık’ta şüphelinin yerini takip ederek (cep telefonu aracılığıyla) iki kez kontrol ettik ve sonunda Gulab Singh’i Pazar günü tutukladık” dedi.
Tutuklanmasının ardından Gulab Singh’in yılbaşı gecesi alkollü araç kullandığını ve araba kullandığını itiraf ettiği söyleniyor.
“Sarhoş olduğu için net göremediğini söyledi. Delta döner kavşağına vardığında bazı ışıklar yüzünden kör oldu ve bir şeye çarptı. O sırada bunun bir insan mı yoksa insan mı olduğunu anlayamadığını söyledi. Kontrol etmek için durmadı, bunun yerine eve gitmek için hızlandı. Kimseye söylemedi ve öylece uyudu” dedi ek DCP.
Polise göre Singh, ertesi gün arabasını tamir ettirdi ve hayatına devam etti. ADCP, “Santro’sunu işe giderken veya başka bir yerde kullanmamaya özen gösterdi,” dedi.