Pilot manevrada başarısız oldu, Cheb’deki Hurricane uçağındaki uçuş görevlisi tutuklandı

RumBar

Global Mod
Global Mod
Sörveyör, uçakta kusur veya arıza olduğuna dair herhangi bir kanıt bulamadı. Uçak, ailenin evinin yakınındaki bölgenin dışına uçtu. Kazada bir kadın hafif şekilde yaralandı.


Uçak kazasının zirvesi, pilotun küçük bir alanda keskin ve dik bir alçalma duruşu ile uçuşu ters yönde hızlı bir şekilde değiştirmek için dikey bir manevra girişimiydi, bu da bir dönüşe ve uçağın otorotasyonunun ortaya çıkmasına neden oldu. Dik bir konumda, pilotun yapmaya çalıştığı, uçağın kalkış için yeterli yüksekliği yoktu. Belgeye göre sonuç, uçağın yere çarpmasıydı.


Uçak hasar gördü ve gün aydınlandı



Havaalanındaki pilotlardan biri, uçağın kritik bir manevra yapmak için 150 metre veya daha kısa olduğunu belirtti. Bu uçak kategorisi, en iyi eğimi ve eğimi seçmek için çok fazla yaş gerektiriyor, onu bu durumdan kurtarmanın bir yolu yoktu. Pilot, öznel olarak, uçuşun alışılmadık derecede yavaş ve düşük motor hızında olduğunu söyledi.


Güvenlik köpeklerinin aktivasyonuyla ilgili bir sorun, uçuş sırasında alt takımın durumuyla ilgili bir sorun ve dişli tertibatındaki bir değişiklik muhtemelen uçağın düşmesine katkıda bulundu. İlk etapta uçak uçuşa hazırdı ve gün tutuldu. Müfettişler, uçak kazasına katkıda bulunabilecek herhangi bir kusur veya arıza kanıtı bulamadılar. Onlara göre, uçağın düştüğü sırada pilotun güvenlik köpekleri tarafından çekildiği doğrulanamıyor.


Enkazını yeni bir uçak yapmak için gönderecekler



Pilot, uçuş için geçerli bir kalifikasyona sahipti ve tıbbi olarak uygun durumdaydı. Düşmeden önce bilinci açıktı. Hava etkinliklerinde Hurricane uçağıyla akrobasi gösterileri yapma izni vardı. Bunu elde etmek için orijinaline 16.100 saat harcadı. Kritik uçuşun yanı sıra tarihi makinede 2 yılda 21 uçuş gerçekleştirdi. Yani ticari uçaklarla uçtu.


Hawker Hurricane Mk.IV uçağı. dünyada uçabilen bu türden son makineydi. İngiliz Kraliyet Hava Kuvvetleri (RAF) için bir tür dünya kurdu olarak uçtu ve pilotları arasında Slovak askerleri de vardı.


2021 yılında sahibi ve girişimcisi Ivo Luka, sahibi olduğu Ton u Prahy’de nadir bulunan makineyi uçurmak için getirdi. Geçen yıl, Lukas’a yeni bir uçağın inşası sırasında enkazın kaldırılması gerektiğini söyledi.