Paranın geri yüklenmesini beklerken Dnd için yama çalışması yapmak gerekiyor | Noda haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod
Noida: DND Uçuş güzergahı çukurlarla dolu olmaya devam ediyor ve bitüm tabakası, gişeler ve döngüler dahil olmak üzere birçok yerde ufalandı, bu arada yeniden yüzey kaplama gerektiren yol bir tur patchwork’ten diğerine hayatta kalıyor.
İşçiler, Noida’dan Sarai Kale Khan’a uzanan yol ve Sarai Kale Khan’dan Noida’ya uzanan yoldaki çukurları onarıyor. Film City yolunu New York’a bağlayan döngü Rahatsız etmeyin sıradaki olacak Ancak bunun sağlayacağı işe gidip gelme rahatlığı, önceki onarımlarda olduğu gibi muhtemelen kısa ömürlü olacaktır.
Flyway operatörü Noida Toll Bridge Company Limited tarafından yaptırılan Central Road Research Institute (CRRI) araştırmasına göre (NTBCL), tüm parça yeniden kaplanmalıdır.
Köprünün bakımından sorumlu olan NTBCL, 2016 yılında Allahabad Yüksek Mahkemesi’nin köprüyü hurdaya çıkarma emrine kadar, köprünün kullanımı için geçiş ücretleri topladı. O zamandan beri, NTBCL’nin geliri reklamlardan geldi.
Son zamanlarda, NTBCL organizatörü Infrastructure Leasing & Financial Services Limited (IL&FS) bir basın açıklamasında, Noida paralı köprüsünün 20 yaşın üzerinde olduğunu ve NTBCL’nin fon aradığı bazı yapısal onarımlar da dahil olmak üzere onarıma ihtiyacı olduğunu söyledi. Açıklamada, “İlgili hükümetlere yazdıktan sonra, NTBCL şimdi Yüksek Mahkeme’ye bir dilekçe sunarak UP ve Delhi hükümetlerinin geçiş ücreti köprüsünün onarımlarını gerçekleştirmek için 100 Rs crore yardımı için müdahalesini talep etti” dedi.
IL&FS Group iletişim başkanı Sharad Goel, şirketin gerekli yüzey güçlendirme ve bakım çalışmalarını belirlemek için CRRI tarafından DND Flyway ve Mayur Vihar bağlantı yolunun işlevsel ve yapısal bir değerlendirmesini ayarladığını söyledi. “CRRI, tüm parçanın yeniden kaplanmasını tavsiye etti. NTBCL, DND Flyway’in kurtarılması için yardım isteyerek raporu UP ve Delhi hükümetleri ve Noida Authority CEO’su ile paylaştı” dedi.
Çukurların onarımından bahseden Goel, şirketin düzenli olarak onarım ve genel bakım yaptığını söyledi. “Çukurların tamiri sürekli bir süreçtir. Sarai Kale Khan Loop’ta inşaat çalışmaları nedeniyle oluşan çukurları onardık” dedi.
Mevcut sokak aydınlatmasına ek olarak, trafik yoğunluğunun fazla olduğu köprüde, kötü hava koşullarında sürücülerin güvenliğini sağlamak için sis farları bulunduğunu sözlerine ekledi.
Geçtiğimiz Cuma günü, bir grup işçi, yolu güçlendirmek ve daha fazla erozyonu önlemek için DND Flyway’in Delhi-Noida bölümündeki çatlakları bitüm emülsiyonu ile doldurmaya başladı. Yetkililer, bitüm emülsiyonu ile deneyler yaptıklarını ve sonuçları görmek için biraz zamana ihtiyaçları olduğunu, eğer iyi olursa diğer kırık parçalar için bu onarım yöntemini kullanacaklarını söylediler.