Öğretimin bir parçası olarak yapay zeka. Skalná'da öğretmenlere bunun nasıl yapılacağını gösterdiler

RumBar

Global Mod
Global Mod
Zkladn koly Skaln editörü Martina Turekov, toplantının amacının öğretmenlere yapay zeka ve dijital teknolojilerle çalışmaya yönelik fikirleri işe döndükten sonra kullanabilecekleri şekilde öğretmek ve bunları gelecek nesillere öğretmek olduğunu açıkladı. veri tabanı. O vukov blokları kızlar için hazırlanmıştı. İlki öğretim görevlisi Eva Neasov tarafından yönetildi.


Yapay zeka ile çalışma alanında ülkenin en üst düzey kişiliklerinden biridir. Öğretmenlere ve çocuklara yönelik eğitim programını takip edin. Doğrudan öğretme faaliyetini sınırladığında bile Skalne'ye gitmeye ve deneyimini geleceğin pedagoglarına öğretmeye karar verdi. O da bizim için bu atölyelerden birine öncülük etti. Editör Turekov, bunu Skalná için almanın mümkün olması bizim için gerçek bir hussar parçası, yorumunu yaptı.


Diğer konuşmacılar Jana Brettlov ve Ji Mesner'dı. Bloklarını robotiğe ayırdılar ve öğrencilerle iki deney gerçekleştirip test ettiler. Bunlardan biri, bilgisayar bilimini fizikle bağlantılı hale getirmek üzere değiştirildi. Bir robot yardımıyla ısı değişimi. Tür, robotun hareketini renkli oklar yardımıyla kontrol ederken mantıksal bir hata yaptı.


Bu blok, dijital merkezi düzenli olarak ziyaret eden M ve Z Lib öğretmeni Elika Petrov tarafından devralındı. Bu yıl ölçek döngüsü üzerinde çalışıyor ve öğretmenleri modern teknolojilerle tanıştırıyor.


Çocukların bir sonraki adıma geçebilmeleri için tekerleklerin görevini tamamlamaları gerekmektedir. Bu Nikov oyununun prensibi budur. Tek başına mı yoksa çift olarak mı çalışacaklarından emin değilim. Editör Turekov, aslında oyun oynadıklarını ama aptalca bunun farkına bile varmadıklarını açıkladı.


Dijitalleşmeye adım atmak tk



Onlara göre eğitimcilere yönelik çalıştay önemli bir etkinlikti. Bunun nedeni yalnızca ülkenin farklı yerlerinden öğretmenlerin buraya taşınması değil, aynı zamanda birçoğu kendi alanlarında en iyiler arasında yer alan yoğun öğretim görevlileridir. öğrenciler kendilerinden yapay zeka hakkında, onun eğitimde veya derste nasıl kullanılacağına dair bilgiler aldılar. Ayrıca, sınıftaki çalışmaları için bir paket malzeme ve birçok ilham kaynağı da aldılar. Yapay zekanın artık nerede ve hayatın hangi alanlarında ortaya çıktığını öğrendiler. Ve çoğumuzun bunu hiç anlamadığını belirten kendisi, dijitalleşmenin hızla gelişen bir alan olduğunu da sözlerine ekledi. Bu nedenle yeni bilgiye ayak uydurmak çok zordur.


Ama rüya görüyoruz. Gelişimin ne kadar hızlı ilerlediğini düşünürsek, önümüzde bazı zorluklar var. Öğretmenlerin teknolojileri tanımak, onlara dokunmak ve bunları sınıfa etkili bir şekilde nasıl entegre edeceklerini öğrenmek için gittikleri dijital merkezimizde devam ediyoruz. Şu anda biraz maddi sıkıntı var ama bunu inkar edeceğiz. Atölye çalışmalarına da devam etmek istiyoruz. Editör Turekov, benzer bir etkinliği z'de de düzenlemek istiyoruz, diye ekledi.