Noida: Yolun ortasındaki bu sütun trafiği durduruyor | Noida Haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod


NOIDA: Yerel sakinler, yolun ortasındaki bir yaya köprüsünün (FOB) Sector 52 metro istasyonunun dışındaki trafiği engellediğini söylüyor. İlgili makamlara tekrar tekrar şikayet etmeleri sağır kulaklara ulaşmadı.
Günlük yüksek yolcu hacmine sahip Blue Line metro istasyonu Sector 52 ile Delhi Metro Demiryolu Şirketi (DMRC), yayaların istasyonun önündeki yoğun Captain Shashikant Sharma Yolu’ndan geçmesine yardımcı olmak için FOB’u 2018’de inşa etti.
Ancak, FOB’un bir sütunu, metro istasyonunun dışındaki yolun ortasındadır. DMRC, FOB’un yapıldığı sırada bir soruna yol açmadığını iddia ederken, bilgisayarlar, 2021’de Noida Authority tarafından altı şeritli alt geçidin inşa edilmesinin ardından FOB’un her iki tarafında sınırlı alan olduğundan şikayet ediyor. Eskiden yolun sol tarafında bulunan sütun, şimdi ortadaki altgeçitten geçerek geldi.
74,75,76, 77, 78 ve 79, Greater Noida West ve 59, 62 ve 63. Sektörler gibi Sektör 51 ve 7X Sektörlerinden çok sayıda insan bu rotayı kullanarak Noida’nın en işlek yerlerinden biridir. Gulf Comute Course, Noida Şehir Merkezi, Sector 37 ve Delhi’deki Kalindi Kunj.
Sektör 77’deki Prateek Wisteria’da ikamet eden Amit Gupta, bu engeli Kasım 2021’de fark ettiğini ve ardından başbakanın portalına şikayette bulunduğunu söyledi.
30 Kasım 2021’de DMRC şikayetini yanıtladı: “Geri bildiriminizle ilgili olarak, konu ilgili departmanla birlikte araştırıldı ve DMRC’nin Noida Otoritesine gerekli tüm desteği sağladığı iddia ediliyor, daha fazla işlem devam ediyor. .” Ancak Gupta, ne Kurumun ne de DMRC’nin herhangi bir girişimde bulunmadığını söyledi. “Tasarıyı birbirlerine geçiriyorlar.”
Sector 51 sakini Sanjeev Kumar şunları söyledi: “Direk yolu ikiye ayırıyor ve bir araba sağ tarafta gidemez. Yol kullanıcılarının güvenli bir şekilde gezinmek için orada fren yapması gerekir, bu da trafik sıkışıklığına yol açar. Ölümcül bir kazaya yol açar.” kaza.” Noida Kurumu, 7 Ocak 2023’te Twitter’da bir şikayete yanıt verdi: “FOB, DMRC tarafından geliştirildi ve sütunu kaydırmaktan onlar sorumlu.” Noida’nın CEO’su Ritu Maheshwari’ye defalarca girişimde bulunulmasına rağmen ulaşılamadı. Bir DMRC sözcüsü, “FOB geliştirildiğinde hiçbir engel yoktu. DMRC, sorunu çözmek için yetkili makamla görüşme halindedir” dedi.