Nereye baksan delikler. Bazı yerlerde SUV'lar bile adım adım ilerlerken bisikletçiler bisikletlerini itmeyi tercih ediyor

RumBar

Global Mod
Global Mod
Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü bölge idaresi müdürü Lukáš Hnízdil, “Bu yıl, bu bölümdeki hasarlı yol yüzeyini birkaç aşamada onarmayı planlıyoruz” dedi. Onarım haritasına göre trafik müdürü her iki yönde de iki bölümde çalışacak. Toplam uzunlukları sekiz kilometreden fazladır.


Operasyonel bölüm başkanı Jiří Baloun, “Ostrov'dan Bor yakınlarındaki Karlovy Vary yönünde, Paskalya'dan sonra onarımlar üzerinde çalışmaya başlayacağız ve bunu hemen Dalovice yakınındaki bölümle takip edeceğiz” dedi. Ona göre bu yılın ikinci yarısında ters yönde onarımlar planlanıyor. Bunlar arasında Dalovice yakınlarında gürültü önleyici bir duvarın inşası da yer alıyor.


Benzer bir durum Karlovy Vary'den Pilsen'e giden I/20 karayolunda da mevcut. Brzez barajının arkasında yol düzensizlikleri konusunda uyarıda bulunan bir yol işareti var. Her iki şeritte de birkaç kilometrelik bir kesimde buradalar. Karlovy Vary'ye giden yol yüzeyinin çoğunu kaybetti. Oyuklar yalnızca birkaç santimetre derinliğinde olmasına rağmen, yüzey boyunca çok büyüktürler ve büyümeye devam etmektedirler.


Karlovy Vary ve Pilsen arasındaki ana bağlantının bu yıl Bečov üzerindeki geçişlerde büyük değişikliklere uğraması bekleniyor ve bu geçişler ŘSD tarafından “düzeltilecek”. Ancak bu, yolun tamamen kapanması anlamına gelecektir. 25 Mart'ta başlayacak ve 17 hafta sürecek. Trafik Bochov ve Toužim üzerinden dolambaçlı yoldan kaydırılacak. Projeyi hayata geçirme zamanı, yüklenici seçerken temel değerlendirme kriterlerinden biriydi.


İkili ve üçlü 144 milyon



Jáchymov'da K Lanovce caddesinin yüzeyi felaket durumda. Yol engebeli, çukurlarla ve önceki onarımlardan kaynaklanan yamalarla dolu. Durum daha da kötü çünkü burası Klínovec'e giden teleferiğin alt istasyonuna giden ana erişim yolu. Eski Tesla Jáchymov şirketinin binalarından biri olan “Tabacka” sahasında ve eski Bratrství madeninde apartmanlar inşa edilecek.


İletişim yöneticisi olarak Karlovy Vary bölgesi II. ve III. sınıflar bu yıl onarımları için Devlet Ulaştırma Altyapı Fonu'ndan 144 milyon kron aldı. Vali Petr Kulhánek, “Planlanan etkinlikler, bölgeyi geçen yıl elde edilen ekonomik fazladan mali açıdan güçlendirecek” dedi. İlçe idaresine giren ve onarıma muhtaç birçok yer var.


Herhangi bir şekilde işaretlenmemiş birkaç kilometrelik çukurlu bir bölüm, örneğin, II/230 yolunun Mariánské Lázně – Úšovice'den Teplau sapağına kadar olan bölümünde yer almaktadır. Buradaki delikler birkaç santimetre derinliğinde ve bir metreden uzun. Yol, yakınlardaki Münih'teki şişeleme tesisinden gelen odun veya maden suyunu taşıyan kamyonlar tarafından yoğun olarak kullanılıyor.


Sadece iki kilometre uzakta, Mariánské Lázně'nin bir parçası olan Chotěnov'a ve diğer köylere giden hasarlı III/2302 yolu var. Yol çukurlarla dolu ve ağır tarım makineleri nedeniyle dalgalanıyor. Ayrıca çevredeki tarlalardan gelen çamurlarla dolu ve yöre halkına göre burada yol üzerinde ara sıra büyükbaş hayvanlara rastlamak sorun olmuyor.


SUV'larda bile sorun var



“Fakat en büyük sorun ana yola olan kavşak. Bundan sonra kimse kurallara göre araç kullanmıyor, bize kötü dönüşler yapıyor, çıkınca durum daha da kötü oluyor. Ancak belediye başkanına göre yakında bir değişiklik olacak ve burada sürüş daha yavaş olacak,” diye şikayet etti Chotěnov'dan Michael Kaplan. Uyarı işareti aynı zamanda Karlovy Vary – Otovice'den Niva ve Děpoltovice'ye giden II/2206 yolunun bölümünü de işaret eder.


Burada sürücüler, defalarca yama yapılmış, sanki sihirli bir değnek sallanmış gibi, trafik işaretleri boyalı olmasına rağmen bir anda onarılmış bir yola dönüşen yolu bekliyorlar. Bu tabela aynı zamanda Sokolovskogo'daki Oloví yakınlarındaki yolun daha uzun bir bölümünü de işaret ediyor. Burada bile sürücülerin bazı çukurlara karşı çok dikkatli olması gerekiyor.


Sokolov'dan Citic'e giden III/21036 numaralı yol veya Sokolov ile Svatava arasındaki döner kavşak da Sokolovsk'ta sorunludur. Kenarları, içine sığamayan kamyonlardan dolayı tekerlek izleriyle kaplı. Kırsal bölgelerdeki birçok yol da kötü durumda. Örneğin, II/198 yolundan Teplá manastırına giden III/19829 numaralı yol.


Zádub – Závišín ve Vlkovice köyleri arasındaki yol belki de bölgedeki en bozuk yoldur. Büyük SUV'lar bile bu yolda yalnızca bir adım ilerliyor ve daha az yetenekli bisikletçiler bisikletlerini birkaç yüz metrelik bir bölüm boyunca itmeyi tercih ediyor.