İkinci Sınıf Yol Numarası 220'nin maruz kalan bölümü tam yeniden yapılanma ve uzatmayı bekliyor. Kapanış 29 Haziran'a kadar sürecek ve tüm yeniden yapılanma -Ekim ortasına kadar sürecek.
Bölgesel Yol İdaresi Direktörü ve Karlovy Vary bölgesinin (KSús) bakımı direktörü Jiří Šlachta, “Bu, yaklaşık 300 metrelik özel bir yatırımcıya sahip 1170 metre uzunluğunda bir bölüm” dedi.
Buradaki ana yoldan bir Kongre inşa etmek isteyen özel bir yatırımcının, mevcut kapanış zamanında çalışabilmesi için bir inşaat izni alıp almayacağını söyleyemedi. “Değilse, başka bir şey olacak, ama sadece kısmi olacak” dedi.
Šlachta'ya göre, yol, tüm inşaat katmanlarının Serpantinler noktasında tamamen modernizasyonunu ve takviyesini bekliyor. İnşaatın toplam maliyeti 28.7 milyon krondur. Karlovy Fary bölgesinin kaynaklarından, Devlet Ulaştırma Altyapısı Fonu'ndan bir katkı ile birlikte finanse edilecektir.
“İlk aşama Haziran ayının sonuna kadar sürecek,” dedi Ksús direktörü. Daha sonra kısmi kısıtlamalara sahip yol, 3,5 ton ağırlığa kadar araçlar için geçilebilir, ancak yük taşımacılığının Počerná, Mírová aracılığıyla bir dolambaçlı yol ve Ekim ortasına kadar yeni bir rol olması gerekecektir.
Tamamen kapanış boyunca, IRS, toplu taşıma ve belediye atık toplama bölümüne Partyzánská Caddesi'nden erişilebilir. Šlachta, “Bu nedenle, beton panellerin geçici bir baypası yaptık.”
Karlovy değişiminin yönetimi, üç günlük deneme işleminin Partyzánská Caddesi'ndeki geçici bir şeritten sakinlere geçmesine izin verecektir. Belediye Başkanı Karlovy, Andrea Pfeffer Farklová, “O zaman durumu değerlendiriyor ve bir tür yerleşik geçiş kartına maruz bırakıyoruz. Daha fazla sayıda otomobil durumunda, Letná sakinlerine ve tamir edilen yolun bitişiğindeki sokaklara bir kapatma uygulamamız gerekecekti.” Dedi.
Yetkili, olay yerinde durumun ilk saatlerde polis memurları tarafından, muhtemelen maruz kalan saatlerde, Karova'dan çok yoğun bir yolculuk ve şehre varış olduğu için kontrol edileceğini de sözlerine ekledi.
Bölgesel Yol İdaresi Direktörü ve Karlovy Vary bölgesinin (KSús) bakımı direktörü Jiří Šlachta, “Bu, yaklaşık 300 metrelik özel bir yatırımcıya sahip 1170 metre uzunluğunda bir bölüm” dedi.
Buradaki ana yoldan bir Kongre inşa etmek isteyen özel bir yatırımcının, mevcut kapanış zamanında çalışabilmesi için bir inşaat izni alıp almayacağını söyleyemedi. “Değilse, başka bir şey olacak, ama sadece kısmi olacak” dedi.
Šlachta'ya göre, yol, tüm inşaat katmanlarının Serpantinler noktasında tamamen modernizasyonunu ve takviyesini bekliyor. İnşaatın toplam maliyeti 28.7 milyon krondur. Karlovy Fary bölgesinin kaynaklarından, Devlet Ulaştırma Altyapısı Fonu'ndan bir katkı ile birlikte finanse edilecektir.
“İlk aşama Haziran ayının sonuna kadar sürecek,” dedi Ksús direktörü. Daha sonra kısmi kısıtlamalara sahip yol, 3,5 ton ağırlığa kadar araçlar için geçilebilir, ancak yük taşımacılığının Počerná, Mírová aracılığıyla bir dolambaçlı yol ve Ekim ortasına kadar yeni bir rol olması gerekecektir.
Tamamen kapanış boyunca, IRS, toplu taşıma ve belediye atık toplama bölümüne Partyzánská Caddesi'nden erişilebilir. Šlachta, “Bu nedenle, beton panellerin geçici bir baypası yaptık.”
Karlovy değişiminin yönetimi, üç günlük deneme işleminin Partyzánská Caddesi'ndeki geçici bir şeritten sakinlere geçmesine izin verecektir. Belediye Başkanı Karlovy, Andrea Pfeffer Farklová, “O zaman durumu değerlendiriyor ve bir tür yerleşik geçiş kartına maruz bırakıyoruz. Daha fazla sayıda otomobil durumunda, Letná sakinlerine ve tamir edilen yolun bitişiğindeki sokaklara bir kapatma uygulamamız gerekecekti.” Dedi.
Yetkili, olay yerinde durumun ilk saatlerde polis memurları tarafından, muhtemelen maruz kalan saatlerde, Karova'dan çok yoğun bir yolculuk ve şehre varış olduğu için kontrol edileceğini de sözlerine ekledi.