Lubs'a demiryolu pisti 125 yılı kutluyor

RumBar

Global Mod
Global Mod
Bu yıl varlığının 125 yılını kutlayan pistin önemi, Cumartesi günü tarih ve demiryolu nostaljisi sevenler tarafından anılıyor. Halštrov kariyeri, yirmi kilometreden uzun süren rotanın yerlilerinin de söylediği gibi, 1930'dan 1955'e kadar tarihi bir binek otomobil seti ile buhar lokomotif Kafemlejnek olacak.


Demiryollarının piglet takma adlı 1961'den 211 serisinin motor lokomotifi yardımcı olacaktır. Pilsen Demiryolu Derneği'ne dahil edilen trenin ortasında yolculara ikramlar sunacak. Derneğin bir üyesi ve etkinliğin organizatörlerinden biri Jan čech, “Tarihsel üniformalarda bir tren servisi de olacak” diyor.


Lokomotif Kafemlejnek tarafından yönetilen özel bir buhar treni Cheb'i sabah 10'da bırakıyor. Skalná'ya, sonra yağlara gidiyor ve akşam Cheb'e dönmeden önce bu şehirler arasında iki kez gidecek.


Pistte Regrum Taşımacılığı Regiosharky ve Hurvínků Bölge Çiftleri, yani M 131 motorlu otomobiller tarafından devralınacak.


Sadece pistlerde kutlanmayacak. Program ayrıca, ziyaretçilerin hemen istasyonda Starovarka'yı oynayacakları ve hemen yanındaki DJ Miro yeni müzik tiyatrosu ile Kinderparts'a gelecek olan Skalná ve yakındaki Luby'de hazırlanmıştır. Ülke de sürücüler oynayacak ve sonuç Patol Band grubuna ait olacak.


Luby istasyonu, dijital operasyon veya lokomotifler čD ve čD kargo sergisi içeren tarihi bir otomobilde bir model izi görecek. İlgilenenler, elden kaynaklanan insan gücüne binmeyi deneyebilecekler.


Festivalin ikinci vurguları Lubský sinemasında akşam gösterimi olacak. Program, istasyonun film başkanını içeriyor. Bir başka olağanüstü motor treni, saat 18.00'de etkinliğe gidecek ve bu da taramadan sonra ziyaretçileri geri alacak. Tüm duraklarda inşa edilecektir.


Tršnice – Skalná – Luby hattının inşası, 1881'de kurulan Schönbach Demiryolu İnşaat Derneği tarafından başlatıldı. Ekim 1895'te imtiyaz, bölge belediye başkanı Jan Seidl Šlechtice Jindřich Mattoni'nin inşası için imtiyaz aldı. Proje Viyana mühendis Seitz tarafından geliştirildi, inşaat Köhrer ve oğlu tarafından Aš'ten alındı. Yeni parçanın açılışı 29 ve 30 Haziran 1900'de gerçekleşti.