Dirsek durakları arasında, banliyöler ve Horní Slavkov şu anda bahçeyi ortadan kaldırıyor, araziye eşit ve korkulukları köprülere takıyor. Sinyallerin duraklarındaki platformlar veya mankenler gibi yerin geçmişini anımsatan bazı unsurlar korunacaktır.
Çalışmanın tamamlanması Haziran sonunda planlanıyor. Daha sonra, Demiryolu yönetimi eski halka açık pisti yürüyüş veya dağ bisikleti için kullanılabilir hale getirecektir.
Ayrıca Vadi Köyü sakinleri için bir kaldırım görevi görecektir. Sž Nely Eberl Frieb'in sözcüsüne göre, pistin tamamlanmasından sonra belediyeler ve bölge ile daha fazla müzakere başlayacak, böylece resmi döngü yolunun hazırlıkları mümkün olan en kısa sürede başlamaya başlayacak.
Horní Slavkov Belediye Başkanı'na göre, eski demiryolu bisikletçiler için esas olarak daha fazla güvenlik getirecek. “Bisikletlerdeki insanlar artık resmi olarak Eurgio Egrensis döngüsü rotası tarafından yönetilen nispeten sık ve kafa karıştırıcı Yol 209'u kullanmak zorunda kalmayacaklar.” Dedi.
Yeni eyer ve güzel Weir arasındaki demiryolu hattında, trenler 1901'den 1990'ların ortalarına kadar sürüyordu. Operasyon 2014 yılında ona geri döndü, ancak sadece Horní Slavkov, Kounice – Krásný Jez bölümünde.
Geçen yıl yolcuların az ilgisi nedeniyle, trenler dirsek durağına, banliyölere gitmeyi bıraktı. Loke istasyonunda düzenli bağlantılar şimdi bitiyor. Loke ve Horní Slavkov arasındaki bölümde, yaklaşık 8.5 kilometre uzunluğunda taş viyadükler ve tüneller korunmuştur.
Çalışmanın tamamlanması Haziran sonunda planlanıyor. Daha sonra, Demiryolu yönetimi eski halka açık pisti yürüyüş veya dağ bisikleti için kullanılabilir hale getirecektir.
Ayrıca Vadi Köyü sakinleri için bir kaldırım görevi görecektir. Sž Nely Eberl Frieb'in sözcüsüne göre, pistin tamamlanmasından sonra belediyeler ve bölge ile daha fazla müzakere başlayacak, böylece resmi döngü yolunun hazırlıkları mümkün olan en kısa sürede başlamaya başlayacak.
Horní Slavkov Belediye Başkanı'na göre, eski demiryolu bisikletçiler için esas olarak daha fazla güvenlik getirecek. “Bisikletlerdeki insanlar artık resmi olarak Eurgio Egrensis döngüsü rotası tarafından yönetilen nispeten sık ve kafa karıştırıcı Yol 209'u kullanmak zorunda kalmayacaklar.” Dedi.
Yeni eyer ve güzel Weir arasındaki demiryolu hattında, trenler 1901'den 1990'ların ortalarına kadar sürüyordu. Operasyon 2014 yılında ona geri döndü, ancak sadece Horní Slavkov, Kounice – Krásný Jez bölümünde.
Geçen yıl yolcuların az ilgisi nedeniyle, trenler dirsek durağına, banliyölere gitmeyi bıraktı. Loke istasyonunda düzenli bağlantılar şimdi bitiyor. Loke ve Horní Slavkov arasındaki bölümde, yaklaşık 8.5 kilometre uzunluğunda taş viyadükler ve tüneller korunmuştur.