Köprünün gece saatlerinde yıkılması nedeniyle D6 karayolunda hafta sonu trafiği zorlanacak

RumBar

Global Mod
Global Mod
Karlovy Vary Bölgesi Bölge İdaresi ve Yol Bakımı (KSUS) müdürü Jiří Šlachta, “Köprü 1972'den kalma. Dolayısıyla otoyolla birlikte inşa edilmedi” dedi. Ona göre durumu kötü.


Ayrıca otoyolun ortasında iki sütun bulunan mekansal düzenleme bile mevcut düzenlemelere uymuyor. Böylece yeni köprünün ortasında tek sütun olacak. Ulaşım alanının bölgesel temsilcisi Jan Bureš, “Bu, kiriş öngerilmeli bir yapı olarak tasarlandı” dedi.


Yeni yapının inşaatı bu yılın ekim ayına kadar sürecek. Karayolu üzerindeki trafik yalnızca kısmen sınırlandırılacak. İnşaatın ihtiyaçlarına göre tek şeride indirilmesi planlanıyor.


Uzun sapmalar



Chodov veya Lokte'ye giden sürücüler için durum daha da kötü olacak. Dolambaçlı güzergahlar çevredeki yolları izleyecektir II. ve III. sınıflar. “Elbette işaretlenecekler. Bunun sürücüler için hoş olmayacağının farkındayım ancak köprünün onarılması bir numaralı önceliğimiz olan güvenlik açısından kesinlikle gerekli” dedi bölge temsilcisi. Kendisinin de belirttiği gibi Chodov ile Lokto arasındaki iletişim çok sık.


Bureš, “Binek otomobiller otoyol üzerindeki çevredeki köprüleri kullanmak zorunda kalacak, Sokolovsk'taki sanayi işletmelerine gidecek kamyonlar otoyoldan daha erken yönlendirilecek, örneğin Sokolov çevre yoluna yönlendirilecek” diye ekledi Bureš.


Yeni köprünün inşaatı vergiler dahil 55 milyon krona mal olacak. Bölge, yöneticisi olarak fonların çoğunu IROP aracılığıyla Avrupa Birliği fonlarından çekecek. Bölge yönetimi etkinliğe 8,25 milyon tutarında katılacak ve bu tutar krediden karşılanacak. “Yeni köprü hepimizden daha uzun yaşayacak. Ulaştırmadan sorumlu bölge temsilcisi, beklenen ömrünün yüz yıl olduğunu ekledi.



Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'e katkıda bulunanlar tarafından sağlanmıştır. SHOCart, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. Daha fazla www.shocart.cz



iDNES.cz Mega Oyunu için rekabetçi bir jeton toplayın