Kateřina dar hatlı demiryolunun Soos rezervindeki deposu bir kültür anıtıdır

RumBar

Global Mod
Global Mod
Depo artık sizi onaracak ve size orijinal halini verecektir. Geçen yüzyılın yirmili yıllarında inşa edilmiştir ve yerel değirmenin işletimi için nispeten pahalıdır. Bir yandan araçlar buraya park ediliyor, bir yandan da dedikoduları burada yapılıyor.


Çatı, baca, aydınlatma ve bina teknolojisini onardıktan sonra burada yerel ahşap işçiliğinin tarihini öğretecek bir sergi yapmayı planlıyoruz. Bu yüzden yaratıldı ve neye hizmet etti. Şu anda, daha önce çalışmayan lokomotif oraya park edilmiş durumda ve ayrıca Muzejn zkorozochodn drha Kateina Petr Hoek şirketinin genel menfaatinin editörü ise orijinal ekipmana sahip bir halı da var.


Karlovy Vary bölgesinin desteğiyle Drka'nın çevresindeki insanlar depodaki yüzlerce çatıyı onardı. Gerisi bu. Bölgeden 50 bin kronluk destek aldık. Yanlış olanı kesmemiz gerekecek. Bütçe oldukça yüksek olduğu için kolay olmayacak. Ancak editör Petr Hoek, sesinde endişeyle, çatının sonunda yıkılmaması için onarılması gerektiğini belirtti.


Ona göre sezonun başlangıcı olan gezi turları 4 ve 5 Mayıs hafta sonları dolu. O zamana kadar dedikodu bitecek. Pistin ladinini tamamen değiştirdik, yeni bir çalışma yapılıyor, ray yatakları güncel. Dlme runelerinde. Bunu Mayıs ayına kadar yapabileceğimizi biliyorum, diye ekledi.


Demiryolu hiçbir zaman hizmet dışı kalmadı



Merkezi anıt listesinde görülebileceği gibi depo binası ve Kateina lokomotif deposu 1930'ların basit teknik inşaatının bir örneğidir. Dekoratif unsurlar olmadan çok basit bir şekilde inşa edilmiştir. Küçük bir şirketin motorlu demiryolu işletmesinin teknik temeli için tasarlandı.


İç mekanda, geçen yüzyılın başından kalma, elektrik motoruyla çalıştırılan bir AJAX 2 çekici de dahil olmak üzere orijinal donanıma sahip korunmuş bir halı var ve montaj delikli uzun rayın üzerine tarihi bir vinç yerleştirilmiş. Faaliyete geçmesinden bu yana bina, bazıları Çek Cumhuriyeti'ndeki en eski çalıştırılabilir dar hatlı motorlu lokomotifler arasında yer alan dar hatlı lokomotifler için bir depolama ve park alanı olarak kullanıldı.


Katein'deki dlen binası ve deposu, Mladjov na Morav'daki arel ile birlikte, Çek Cumhuriyeti'ndeki başlangıcından günümüze kadar yetkililer tarafından korunan iki binadan biri olan Prmyslov Müzesi Mladjov tarafından yönetilmektedir.


Küçük değirmenin endüstriyel binası, kuyudaki yığınları bireysel taş ocaklarına bağlayan yüzlerce kısa mesafeli sandıktan bazılarının özgün bir parçası ve değerli bir işlevsel kalıntısıdır. Bu yapısıyla günümüz ihtiyaçlarına göre değişiklik göstererek 600 milimetrelik yüzer palet açıklığıyla on kilometre uzunluğa ulaştı.


Bina, hafif eğimli üçgen çatılı, mimari açıdan basit tek bir yapıdır. Binanın karakteristik özelliği, lokomotifler için üç giriş veya girişte çok sekmeli pencereli düzgün ambralı pencere açıklıklarıdır. Gelecekte anıtın korunmasının demiryolunun gövdesini de kapsayabileceği düşünülüyor.