Karlovy Vary'den Ostrov'a uzanan dört şeritli yol bu yıl kademeli olarak onarılacak

RumBar

Global Mod
Global Mod
İlk kısıtlama, bu haftanın başından itibaren trafiğin her iki yönde tek şeride indirildiği Dalovice çevresindeki kesim için geçerli olacak. Karlovy Vary yönetimi Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü operasyonlar bölümünün başkanı Jiří Baloun, “Burada gürültü önleyici duvarlar inşa ediyoruz” dedi.


Ancak bugün Bor'da Ostrov'dan Karlovy Vary'ye giden yol yüzeyindeki onarımların devamı başlıyor. Geçen yıl yeni bariyerlerin kurulumuyla başladılar. Ostrova çevre yolu üzerindeki tabela artık Karlovy Vary yönünde yolun mayıs ayı sonuna kadar kapalı olacağını gösteriyor. Baloun'a göre sürücülerin Hájek'ten geçen eski Karlovy Vary yolundan gitmek zorunda kalma tehlikesi yok.


Operasyon müdürü “Trafiği karşı şeritten alacağız” diye açıkladı. Ancak sürücülerin Bor'a dönüşte zorluklarla karşılaşması gerekiyor. “Yeni zemini döşeyeceğimiz bölüm uzun ve bunu etaplar halinde yapacağız. Bu lokasyonda mutlaka kısıtlamalar olacaktır” diye konuştu.


İnşaat ekipleri daha sonra Bor'dan Dalovice çevresindeki bölüme geçecek ve burada yeni yol yüzeyinin döşenmesini bekleyecekler.


Ancak “onüç”teki inşaat sektörü bu yılın ikinci yarısında bile durmayacak. Plan, dört şeridin sağ tarafındaki, yani Karlovy Vary'den Ostrov'a doğru olan yüzeyin onarılmasıdır. Yol çalışanları da bölgenin en ucuna, Boč–⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Smilov bölümüne geri dönecek.


Jiří Baloun, “Geçen yıl buraya yeni bir yüzey döşedik, bu yıl menfezleri ve banketleri bitireceğiz” diye açıkladı. Değişiklikler aynı zamanda I/25 yolu ile olan kavşağı da etkileyecektir. Bölge polis teşkilatının operasyon departmanı başkanı, “Chomutov yönünde değiştirilecek” diye ekledi.


En büyük etkinlik Bečov yakınlarında



Karlovy Vary ile Kaufland arasındaki bölgede yeni bir yüzeyin döşenmesi nedeniyle trafik şu anda karmaşıklaşıyor. Ancak ŘSD'nin bu yılki en büyük etkinliği Bečov nad Teplou üzerindeki I/20 yolundaki geçişlerin düzeltilmesi oldu. Karlovy Vary – Pilsen güzergahındaki bu bölüm on sekiz hafta boyunca kapalı olacak. Kapatma 25 Mart'ta başladı. Bu süre boyunca trafik Bochov ve Toužim'den geçecektir.


“Polis, trafik uzmanları ve bizim tarafımızdan düzenli olarak kazaya yatkın olarak değerlendirilen bir bölümde akışı ve her şeyden önce güvenliği artıracak bir yapıdır. Ve ne yazık ki sadece potansiyel olarak değil,” diye açıkladı Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü (ŘSD) sözcüsü Jan Rýdl.


İhale sürecinde Yollar ve Karayolları İdaresi sadece teklif edilen fiyatı değil, inşaat işlerinin süresini de değerlendirdi. ŘSD onlara KDV'siz 113 milyon kron ödeyecek.