Karlovy Vary bölgesine 135 adet ladin ağacı diktik, peyzajın parçası oldular

RumBar

Global Mod
Global Mod
Nereden geldikleri, kimin, ne zaman ve gerçekten inşa ettiği hakkında pek bir şey bilinmiyor; kökenleri hakkında daha fazla teori var ve genellikle bireysel alanlarda yeterli. Örneğin Moravia’da taş keetler Cyril ve Methodius misyonuyla ilişkilendirilirken, batı bölgelerde bunların Cermen sembolizminin tezahürleri olduğu düşünülüyordu.


Taş evlerin kökenine ilişkin baskın ve en iyi belgelenmiş teori, onları ortaçağ ceza sistemiyle ilişkilendirmektedir. Diğer şeylerin yanı sıra, şiddet içeren bir suçun (tipik olarak öldürme veya öldürme) failine, kurbanının akrabalarıyla ilgilenme seçeneğini de sundu. Sözleşmenin yönünü kapatmak kolay olmadı, suçlunun ilk etapta suçunu kabul etmesi ve af dilemesi gerekiyordu.


Vtina k katlanmış



Ve sadece kalmakla kalmadı, aynı zamanda Tanrı yüzünden, tövbenin çeşitli koşullarını yerine getirmeyi üstlendi, bu bazen günlük bir avcının bakış açısından oldukça tuhaftı. Sana, tercihen de bana bir şey yapması gerekiyordu. Kiliseyi bilinen sayıda rahibe inşa etmek zorunda kaldığı anda emekli maaşını bırakmak zorunda kaldı. Son olarak, öldüğü yere taştan bir ev inşa etmek zorunda kaldı.


Öyle görünüyor ki bugün inşa edildikleri yerlerde ayakta durmalarına izin verilmiş. Ülkemizde 19. yüzyılın ikinci yarısından itibaren yüzlerce karayolu ve demiryolunun inşasıyla bağlantılı olarak kitlesel olarak kaldırılmaları gerçekleşti. Yeni yolun önünde duran veya inşaat nedeniyle tehlike altında olanlar topraktan çıkarılarak güvenli bir yere taşınarak yeniden inşa edildi.


Ülkenin birçok yerinde, başlangıçta hiçbir şekilde ilgisiz olan pitoresk k grupları ortaya çıktı. Çoğu zaman, Mesih’in çarmıha gerilmesiyle ilgili iyi bilinen İncil sahnesini hatırlatan üçlü olarak inşa edilmişlerdi. Karlovy Vary’de böyle yedi üçlü var. Örneğin Plesn, Hazlov, Milhostov, Kosteln ve Lutice’de. Bütün bölgede iki tane bulabileceğimiz tek kasaba Loket’tir.


Zlatm vrch’teki grup



Açık ara en ünlü aile olan iroko, şehrin kuzeybatı ucunda, Elekto Hbitov’un yaklaşık 300 metre yukarısında, Novho Sedlo’ya giden yolun sağında, Finsk domky otobüs durağının yakınında yer almaktadır. Burada, Zlat vrch (Goldberg) olarak bilinen bölgede, yüz yıldan fazla bir süredir aynı konumda duruyor. Onlarla ilgili en eski bilgi, rüya kitabının öncülerinden Profesör Franz Wilhelm’den (1852’de Chomutov yakınlarındaki Vikletice’de doğdu, 1940’ta Lokti’de öldü) geliyor.


Bunlardan ilk kez 1899’da, orijinal ikisine Novy Sedlo yolunda duran bir teyzenin eklendiği zaman bahsedildi. Wilhelm ayrıca bu kasabada birbirini yaraladığı varsayılan iki kardeş hakkında veya başka bir versiyonda karşılıklı bir düelloda öldürülen iki öğrenci hakkında bir halk hikayesi kaydetti, ancak gerçek bunlardan birinin öleceği tam olarak kesin değil.


Bugün Stary Sedlo’ya doğru yavaş yavaş kaybolan orman yolu olan Elkte pi yıldızının batı ucunda inşa edilen 3 yekpare evden oluşan grup oldukça gençtir. İlk bakışta sadeliği bakımından onlardan farklı olan, benzer ve zengin bir şekilde dekore edilmiş iki tür kilometre inşa edildiğinde bir tür kurt dünyası yaratıldı.


İki zengin ve bir fakir



Orijinal iki kapının süs dekorasyonu, 12. ve 13. yüzyılların başında inşa edilen Cheb’deki kale şapelinin giriş portalındaki dekorasyonla detay bakımından çarpıcı bir benzerlik göstermektedir; araştırmacı bu çalışmayı bu esere atfetmektedir. Cheb kalesinin dökümhanesini inşa etmek. Orta büyüklükte, 135 cm yüksekliğinde, ışık saçan kolları ve başı olan topuzlu balıksırtı monoliti, Malta evlerinin negatif kabartmalarıyla süslenmiştir; bunların üstüne çayır çarkını andıran parmaklıklı iki daire oyulmuştur.


Sağda duran ise aynı tip ve malzemeden ancak 10 cm daha kısa, biraz daha ince ve biraz kötü; bezeme sadece baş ve omuzlardaki negatif kabartmalardan oluşuyor ve dairesel bezemeler eksik. Bu ikisi yüz yıldan fazla bir süredir yerlerinde duruyorlar ve bir zamanlar yüksek bir taş sütun üzerinde çarmıha gerilmiş İsa ile pitoresk bir grup oluşturdular ve günümüze yalnızca yaklaşık bir metre yüksekliğinde bir kütük hayatta kaldı.


Solda, bu çardaktaki eserlerin yanında bir yabancı olarak duran, iri taneli arı kovanından kesilmiş, üstünde üzerinde bir isim ve bir thlej bulunan bir not var ve üzerinde herhangi bir yazı, tarih veya işaret yok. Orijinal bina batıda belediye sahasının sapağında yaklaşık 200 metre daha uzundu ve prof. 1899’da Wilhelm, 1899’da bununla ilgili bir efsane kaydetti; buna göre, yeni doğan aşıkların bir kavgada öldürülmesi gereken yeri işaret ediyordu.