Karlovy Vary bölgesindeki yeni ulaşım modeli 170 yeni CNG otobüsü sağlayacak

RumBar

Global Mod
Global Mod
Proje, bir milyar krondan fazla bir Avrupa sübvansiyonu ile desteklendi. Taşıyıcıların 15 Kasım’a kadar neredeyse tüm makineleri devralması gerekiyor. Karlovy Vary Transport Company’nin yönetim kurulu başkanı Jiří Vaněček, “Altmış bir orta boy otobüsten 46’sı şimdiden üretildi” dedi.


Aralarından seçim yapabileceğiniz üç varyant vardı



Önümüzdeki yıl Şubat ayından itibaren yaklaşık iki düzine daha küçük araba mevcut olacaktır. Ulaşım şirketi müdürü Lukáš Siřínek, “Ancak bunlar yedek otobüsler, bu nedenle bazı güzergahların 1 Ocak’ta çalışmama tehlikesi yok” dedi. Bölge temsilcisi Jan Bureš’e göre, bölgede şehirlerarası ulaşımın nasıl sağlanacağına dair üç seçenek vardı.


“İlki, yeni bir bölgesel nakliye şirketi oluşturmaktı. İkincisi, bireysel pistler için rekabeti listelemek,” diye belirtti Bureš. Sonunda bölge, Karlovy Vary ve şehrin nakliye şirketi arasındaki üçüncü, dikey işbirliği en iyisi oldu. Bölgedeki tek şehir olan Karlovy Vary, nakliye şirketinin yüzde yüz sahibidir.


Yeni proje bakanlık tarafından kutsandı



Bureš’e göre, nakliye şirketi açık bir yarışmaya kayıt olamayacak. Şehir sübvansiyonları aldığı için engelli olacaktır. Karlovy Vary Belediye Başkan Yardımcısı Tomáš Trtek, şehirlerarası ulaşım sağlamanın yeni yolunun sistemi basitleştireceğine inanıyor. Milletvekili, “Bazı zorluklardan kesinlikle kaçınmayacağız, ancak gelecekte bu yolun doğru yol olduğunun teyit edileceğine inanıyorum” dedi.


“Ulusal ve Avrupa yönetmeliklerine göre bölgesel taşımacılığı bu şekilde kurmanın mümkün olup olmadığı konusunda Ulaştırma Bakanlığı’ndan nitelikli görüş istedik. Bakanlığın açıklamasına göre bu mümkün” diyen Jan Bureš, projenin en yüksek yerlerden onay aldığını doğruladı. Bununla birlikte, yeni ulaşım sistemi muhtemelen çocukların hastalıklarının önüne geçemeyecektir.


Sübvansiyon 600 milyon krondu



Bunlardan biri muhtemelen yakıt pompalıyor olacak. Bölgedeki CNG dolum istasyonları ağı yeterli değildir. “Marianske Lazne’deki durum en karmaşık olanı. Ancak, gaz dağıtımcısı ile Bölge İdaresi ve Yol Bakımı bölgesinin yakınında Velká Hleďsebi’de bir benzin istasyonu inşa etme olasılığını zaten görüşüyoruz. Bochovska’da da benzer,” dedi Bureš.


Karlovy Vary bölgesi, bir Avrupa sübvansiyonunun yardımıyla toplam 170 otobüs satın aldı. Çoğu, maksimum 30 kişinin sığabileceği daha küçük kapasiteli makinelerdir. Jiří Vaněček, “109 tane var” diye açıkladı. Kalan 61 araba orta kapasitededir. Bölge onlar için toplamda bir milyardan fazla para ödedi, ancak 600 milyon sübvansiyondu.


Ekoloji, klima ve wi-fi



Jan Bureš, “Tamamen yeni, düşük emisyonlu otomobiller,” diyerek satın almanın olumlu tarafını değerlendirdi. Yolculara üst düzeyde konfor ve standartların üzerinde hizmetler sunacaklar. Bunlar, örneğin wi-fi veya klimayı içerecektir. Hangi otobüslerin hangi hatlara konuşlandırılacağı bölge koordinatörünün insiyatifindedir. Bureš, “Yakıt ikmalinin yanı sıra bireysel bağlantıların meşguliyetini de hesaba katmaları gerekiyor,” dedi.


Karlovy Vary bölgesindeki yeni şehirlerarası ulaşım çözüm sistemiyle bağlantılı olarak Karlovy Vary nakliye şirketi, yeterli sayıda sürücü sağlamak için bir personel kampanyası başlattı. Lukáš Siřínek, “Yaklaşık 150 tanesine ihtiyacımız olacak” dedi.