İlçe minibüs aldı, insan almadı. Verilerimiz yanlıştı, Vali kendini savundu

RumBar

Global Mod
Global Mod
Bir yılın geçtiğine göre biletin süresi kontrol edildi. Yeni makinelerle bu fikre nasıl ulaşacağımı bilmiyorum, bu yüzden yarım sürüş yerine her zaman tam sürüş yapıyorum. Sorduğumda kartta hata olduğunu iddia ediyor, nasıl yapacağımı bilmiyorum, yolculardan biri MF DNES çağrısına isimsiz cevap verdi.


Sabah 8:10'da tüm yolcuların durumu iyi değildi ve otobüs çalışmıyordu. Daha sonra Horny Slavkov'dan Karlovy Vary'ye giden hatta seyahat ederken yaşadığı tatsız deneyimi defalarca paylaştı.


1 Ocak'tan itibaren yeni şehirlerarası ulaşım sistemi, doğalgazla çalışan iki boyutta (her iki durumda da standart otobüslerin uzunluğuna veya kapasitesine ulaşmıyor) 170 otobüsle başlayacak. İnşaatlarının maliyeti bir milyar kronun üzerindeydi ve bunun yarısı sübvansiyonlarla karşılandı.


Bölge 100'den fazla ROERO P First FCLLI minibüs satın aldı, bunların maksimum kapasitesi sürücü dahil toplam 30 kişidir. Bölgeye göre ise 80 yolcu kapasiteli 61 adet SOR ICNG 10.5 midibüs tahsis edildi. Yoldan geçenler için ayrılmış 37 koltuk var ve duvarda 42 koltuk daha mevcut. Ancak sorun şu ki, bölge valisine göre nakliyeci gerekli kapasiteyi hesaplarken yanlış veriler kullanmış. Ve daha ilk haftada arabaların tüm yolcuları alacak kadar büyük olmadığı ortaya çıktı.


Bireysel bir rotada ilk konuşlandırılan otobüs, tüm sistemdeki en güvenli rotalardan biridir. Vali Petr Kulhnek, günün basın toplantısında yaşanan tüm zorluklardan dolayı özür diledi. Yolcu kapasitesini hesaplarken taşıyıcıların sağladığı verileri kullandık. Ancak çoğu zaman gerçeğe uymuyordu. 9 Ocak Salı günü hat problemlerini gidermek için kapasiteli otobüsleri kullandığımızı belirten Kulhnek, otobüs durağında kimsenin durmadığını da sözlerine ekledi.


Vali, bölgenin önceki verilerden gelecekte sonuçlar çıkarıp çıkarmayacağını bilmek istemiyor. Güncel terin tamamını en geç yapacağız. Ancak o zaman ortaya çıkan durum için birinin suçlanıp suçlanmayacağıyla ilgileneceğiz. Petr Kulhnek, bizim için en önemli şeyin tüm insanları ağırlayabilmemiz olduğunu ekledi.


Ona göre başlangıçtaki komplikasyonlardan kaçınılması gerekiyordu. 150 yeni otobüsün konuşlandırılması ve tüm sistemin test edilmesinin imkansızlığı göz önüne alındığında, bunların gerçekleşmesinin mantıklı olduğunu belirtti. Otobüslerde ısıtıcının çalışmaması gibi teknik nitelikteki sorunlar üreticilerin sorumluluğundadır.


Tpn, birçoğunun geçen yıl Aralık ayında sisteme katıldığı gerçeğiyle bazı kişileri mazur gördü. Bunun sonucu, örneğin, bireysel güzergahlar hakkında muhtemelen ideal bilgi eksikliği ve check-in sisteminin kullanımıyla ilgili sorunlardır. Üstelik tamamen yeni, geçmişte kullanılan taşıyıcıların gününe dayalı değil, diye ekledi vali.


Yeni entegre ulaşım sisteminin uygulanmasındaki sorunlar siyaset sahnesine de yansıdı. Şu anki bölge başkanı muhalefete eleştiride bulunuyor, bölgenin ANO temsilcisi. En azından Ocak ayında yaşanan aksaklıklardan dolayı özür dileyerek sorunlu hat ve bağlantılarda ücretsiz sefer yapılması, aynı zamanda bölgenin yolcuların talep ve ihtiyaçları doğrultusunda seferlerin yeniden durdurulması ve tüm durumun ortaya konulması çağrısında bulundular. kontrol altında.


Ocak ayı, düzgün bir şekilde kurulum yapmak ve sistemi rayına oturtmak için yeterince uzun bir ay. Ancak bölge temsilcisi Martin Hurajk, bölge liderinin çalışması, sorunları çözmesi, uzmanları ve pratik deneyimi olan kişileri dinlemesi ve gündemlerin sorumluluğunu üstlenmemesi gerektiğini söyledi. Ona göre mevcut lider, Çek Cumhuriyeti'nde benzeri olmayan benzersiz bir projeden, yolcuların hayatını zorlaştıran ve hayati tehlike oluşturan utanç verici bir hata yaptı.