Greater Noida’daki lojistik merkez planında değişiklik mi var? Co’nun rapor için bir ayı var | Noda haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod
NOIDA: Çok modlu taşımacılık ve lojistik merkezinin ayrıntılı bir proje raporunu (DPR) hazırlamak için tutulan danışman, DMIC Entegre Sanayi Bölgesi Greater Noida Ltd projesinde, işin Aralık ayı sonuna kadar tamamlanması için sözleşme imzalandı.
Arazi edinim süreci şu anda devam etmektedir. Yetkililer daha sonra özel şirketleri birimlerini kurmaya davet etmek için ihale açılacağını söylediler.
DMIC IITGNL Aynı zamanda Greater Noida Authority’nin CEO’su olan genel müdür Ritu Maheshwari, Salı günü her iki projenin ayrıntılı proje raporlarının gözden geçirildiği bir toplantı düzenledi.
Maheshwari, her iki projenin DPR’sinde ve ihale belgelerinde bazı değişiklikler önerdi. Yetkililer, önerilerden birinin Greater Noida projelerinin ekonomik modelini ülkenin diğer bölgelerindeki benzer projelerle karşılaştırmak ve uygun değişiklikleri yapmak olduğunu söylediler.
DMIC IITGNL şirket sekreteri Patanjali Narayan Dixit, danışmanın değişiklik yapmak için Aralık ayı sonuna kadar zamanı olduğunu söyledi. “DPR hazır olduğunda ve arazi edinimi tamamlandıktan sonra, kamu-özel ortaklığı (PPP) şeklinde tesislerin inşası için ihaleler verilecek” diye ekledi.
Boraki’deki çok modlu ulaşım merkezi projesi, demiryolu, otobüs durağı ve metro bağlantılarının geliştirilmesine yol açacaktır.
Greater Noida Demiryolu Terminali, Boraki yakınlarında yapım aşamasındadır ve doğuya giden trenlerin çoğu oradan kalkacaktır. Bir yetkili, bunun Delhi, Yeni Delhi ve Anand Vihar terminallerindeki trenlerdeki baskıyı azaltacağını söyledi.
Ayrıca ulaşım merkezinde bir eyaletler arası otobüs durağı olacaktı. Mevcut Noida-Büyük Noida metro hattı, çok modlu ulaşım merkezine kadar uzanacaktır.
Yerel otobüsler de ulaşım merkezinden hareket edecek, depolar, ofisler, oteller ve restoranlar Dadri’deki çok modlu lojistik merkezinde yer alacak.
Yük taşımacılığını lojistik merkezden taşımak daha kolay hale gelir. Mumbai ve Gujarat gibi yerlere gitmek artık dört ila beş gün sürüyor.
Merkez faaliyete geçtiğinde, mallar şu anki dört ila beş gün yerine Mumbai ve Gujarat gibi yerlere bir buçuk gün içinde ulaşabilecek. Dadri’deki özel yük koridoru buna bağlanacak. Ayrıca lojistik merkezde depolar da olacak.
Arazinin %84’ünden fazlası eyalet hükümetine aittir ve kalan parseller satın alınmaktadır.