Frantikovy Lznice’deki Ndran binası modern olacak ancak orijinal TV’ye sahip olacak

RumBar

Global Mod
Global Mod
Frantikovch Lznch’teki mağara, anıt koruma alanının bir parçasıdır. Bu nedenle gerçek binanın çatısı ve çevresi anıtın gereklerine uygun olarak yapılacaktır. Üst katlarda ise 11 daire yer alacak. Demiryollarının başlangıcından bahseden Nela Eberl Friebov, yeniden yapılanmanın sonucunun zararlı olacağını söyledi.


Stee ve Fasd hem renk hem malzeme hem de tarihi etlerin modellenmesi açısından orijinal görünüme sahip. İç inşaat hakları zeminlerin, duvarların ve tavanların restorasyonunu içermektedir. Rövanş için de iki maç yapılacak. Check-in salonu ve kasa modernize edilecektir. Check-in salonunun ana girişi yenilenecek, şirket 1. katta yürüyüş yolu inşa edecek.


Önemli bir mimari unsur



Sahaya tüm girişler engelsiz olacaktır. Binanın yanında bisiklet kutuları, bisikletler için park duvarı ve e-bisikletlerin şarj edilebileceği yerler bulunacak. İç mekanın tadilatı ilk anda bitti. Stavba Karlovy Vary Bölgesi yarışmasında şehrin yeniden inşa projesi, uzman jürinin değerlendirmesinde 1. oldu. APRIS 3MP tarafından düzenlendi ve Eberl Friebov tarafından desteklendi.


Gezginlerin uzun yıllar boyunca yeniden inşasını beklemediği Frantikovy Lznice’deki mağara, böylece çok önemli bir mimari unsur haline gelecek. İstasyonun girişindeki tabelalar, UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde yer alan, Avrupa’nın en önemli şehirlerine ev sahipliği yapan bir şehre gireceğiniz konusunda uyarıda bulunuyor.


Binanın iç kısmındaki onarımlarla bağlantılı olarak geçiş hakkı ve raylar da olmalı, değişiklikler yavaş yavaş yakındaki viyadükleri de etkilemeli. Köprünün kemerleri tamamen kıvrılarak altından otobüslerin geçmesi sağlanabilecek. Şehir merkezine gitmeleri gerekmeyecekti ama Ndra’ya gitmeleri gerekecekti.


Bina yavaş yavaş çürüyor



Tarihçi Karel Odstril’in belirttiği gibi Frantikovy Lzn tren istasyonu, Cheb’den Plavno’ya ve Cheb’den Hof’a uzanan demiryolu hatlarıyla birlikte 1865 yılında kuruldu. İdari bina bu nedenle Sakson ve Bavyera demiryolları ile işbirliği içinde inşa edildi. 1871 yılında Prag’dan Buthradsk drhy köpeği ve Karlovy Vary köpeği istasyona getirildi.


Bina, Saksonya Kraliyet Demiryolunun tip projesine göre inşa edilmiş olup karakteri, tipik Eski Avusturya çim mimarisinin tamamen dışındadır. Orijinal bina sadece merkez caddeden oluşuyordu, en geç 1882 yılına kadar Bon Kdla’nın binasıydı. Odstril, 1912’de giriş salonunun tuvaletlere ve bir restorana bölündüğünü belirtti.


Binanın dış görünümü 1929’daki yeniden yapılanmadan önemli ölçüde etkilenmiştir. Daha sonra orijinal dekoratif cephe basitleştirilmiştir. 1980’lerde derin bir etki yarattı. Orijinal pencereler değiştirildi, böylece ilk basamağın yerini dökme demir yapı aldı. Odstril, salonda hâlâ Frantiek Sembdner’in 1964 ve 1965’te yarattığı karanlık tarafta üç kollu bir rüzgarın bulunduğunu ekledi.