Karlovy Vary bölgesi bu hattın bir yılda kurulması için 70 milyon kron ödeyecek. Sözleşmenin on beş yıllık geçerlilik süresi boyunca, yatırım bir milyardan fazla olacak. D tren kilometresi KDV hariç 137,24 kron teklif bedeli ile ihaleyi kazandı. Rakip teklif neredeyse 30 kron daha pahalıydı. Önemli olan sizsiniz, şimdiye kadar hangi D hizmetini verdiğiniz değil.
Bunlara, iki Kasım sür
Bölge konseyi adına konuşan Jitka Mokov, mevcut fiyatın 122,37 kron olduğunu doğruladı. Bunun için D, mevcut sözleşmesinin bittiği yıl sonuna kadar yolcu taşıyacak. Yeni tarife 2024’ten itibaren uygulanmaya başlayacak. Pilsen ile Karlovy Vary arasındaki trenler, P1 Zpadron olarak belirlenen hat üzerinde toplam 824 bin tren kilometresi çalışacak. Bunların 313,7 bini Plzeň bölgesinde, 510 bini ise Karlovy Vary bölgesinde bulunmaktadır.
Şimdiye kadar, bu modern alçak tabanlı RegioPanter setleriyle iki bölgesel şehir olan Pilsen ve Karlovy Vary arasında ulaşım sağlıyorlar. İhale belgelerine göre, bu tür iki birim ihale edilecektir. 2026’dan itibaren hatta çalışacaklar.
D ayrıca yerel pistlerde
koda Taşımacılık tarafından üretilen RegioPanter serisi kitler. D bunları 2011 yılından beri kullanıyor. Azami hızları saatte 160 kilometre ve yüksek yolcu konforu standartlarını karşılıyorlar. Kolçaklı ve arkalıklı yolcu koltuklarına ek olarak, elektrikli çekmeceler, Wi-Fi veya örneğin bilgi materyalleri için kutular da bulunur.
2019 yılının ortalarında Karlovy Vary bölgesi, Çek Demiryolları ile yerel hatların çoğuna ulaşım hizmeti sağlamak için anlaştı. 2029 yılına kadar burada çalışacaklar. Yeni güvenlik ekipmanlarıyla donatılmış yerel pistlerde Pesa (RegioShark) motor üniteleri konuşlandırıldı. Eski tipler yavaş hareket ediyor, yeni lokomotifler ve vagonlar da hızlı trenlerde konuşlandırılabiliyor.
Bunlara, iki Kasım sür
Bölge konseyi adına konuşan Jitka Mokov, mevcut fiyatın 122,37 kron olduğunu doğruladı. Bunun için D, mevcut sözleşmesinin bittiği yıl sonuna kadar yolcu taşıyacak. Yeni tarife 2024’ten itibaren uygulanmaya başlayacak. Pilsen ile Karlovy Vary arasındaki trenler, P1 Zpadron olarak belirlenen hat üzerinde toplam 824 bin tren kilometresi çalışacak. Bunların 313,7 bini Plzeň bölgesinde, 510 bini ise Karlovy Vary bölgesinde bulunmaktadır.
Şimdiye kadar, bu modern alçak tabanlı RegioPanter setleriyle iki bölgesel şehir olan Pilsen ve Karlovy Vary arasında ulaşım sağlıyorlar. İhale belgelerine göre, bu tür iki birim ihale edilecektir. 2026’dan itibaren hatta çalışacaklar.
D ayrıca yerel pistlerde
koda Taşımacılık tarafından üretilen RegioPanter serisi kitler. D bunları 2011 yılından beri kullanıyor. Azami hızları saatte 160 kilometre ve yüksek yolcu konforu standartlarını karşılıyorlar. Kolçaklı ve arkalıklı yolcu koltuklarına ek olarak, elektrikli çekmeceler, Wi-Fi veya örneğin bilgi materyalleri için kutular da bulunur.
2019 yılının ortalarında Karlovy Vary bölgesi, Çek Demiryolları ile yerel hatların çoğuna ulaşım hizmeti sağlamak için anlaştı. 2029 yılına kadar burada çalışacaklar. Yeni güvenlik ekipmanlarıyla donatılmış yerel pistlerde Pesa (RegioShark) motor üniteleri konuşlandırıldı. Eski tipler yavaş hareket ediyor, yeni lokomotifler ve vagonlar da hızlı trenlerde konuşlandırılabiliyor.