E-yollarda, Işıklar, Kameralar ve Polis Hareketi için Çağrı | Noda haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod
NOIDA: Otobüs operatörleri, sürücüler ve karayolu taşımacılığı uzmanları, Delhi-NCR’deki otoyollarda ve otoyollarda hız limitleri ve etkili erken uyarı sistemleri gibi trafik düzenlemelerinin uygulanmamasının yanı sıra yetersiz güvenlik önlemlerinin yoğun sis sırasında hayatları tehlikeye atmaya devam ettiğini söyledi. – tekrarlayan, yıllık bir kış fenomeni.
Sürücüler, hükümetlerin ve polisin kendilerini bir arıza veya arıza hakkında bilgilendirmek için neden bir mekanizma oluşturmadığını merak ettiler. kaza otoyol devriyeleri veya teknolojinin daha iyi kullanımı yoluyla iletin.
Yetkililer hız sınırlarını belirlemesine rağmen Yamuna Otoyolu ve Noida-Büyük Noida Otoyolu sis beklentisiyle, herhangi bir farkındalık veya zorlama sürüşü olmaksızın, birkaç sürücü hala 160 milin üzerindeki hızlara ulaşıyor. Yamuna Otoritesi, 15 Aralık’ta Yamuna Otoyolu’nda hafif araçlar için hız sınırını 100 km/s’den 75 km/s’ye ve ağır araçlar için 80 km/s’den 60 km/s’ye düşürdü. Salı günü, Noida Otoritesi ayrıca Noida-Büyük Noida Otoyolunda hız sınırını 100 km/s’den 75 km/s’ye düşürdü.
Ancak Merkez Yol Araştırma Enstitüsü’nün (CRRI) baş bilim insanı S Velmurugan, sürücülerin gişe girişinde sisli koşulların ve hız sınırlarının farkında olmaları gerektiğini söyledi. “Yetkililer, hız standartlarının sıkı bir şekilde uygulanmasını sağlamalıdır. Hız kontrol kameraları, challan’ların verilmesine yardımcı olabilir” diye ekledi. Velmurugan, tüm araçların daha iyi görüş için sis lambalarına sahip olması, tek şerit takip etmesi ve dönüş sinyallerini doğru kullanması gerektiğini söyledi.
Bu yılın Ağustos ayında, Yamuna Expressway, imtiyaz sahibi Jaypee Infratech’in bir IIT Delhi raporunda önerilen güvenlik önlemlerine 130,54 Rs yatırım yapmasının ardından e-yol ücretini revize etti.
Ancak otobüs firmaları ve şoförleri bunun yetersiz kaldığını söylediler.
utangaç Tüm Hindistan Lüks Otobüs Birliği başkanı Lal Gola, sis görüş mesafesini azalttığında, sürücülerin önlerinde bir araç arızası veya barikat olduğu konusunda bilgilendirilmeleri için bir mekanizma olmadığını söyledi. “Ücretli geçiş ücreti operatörleri yalnızca ücret tahsilatı ile ilgilenir. Sürücülere revize edilmiş hız sınırını önermezler. Bu arada akşamdan sabaha kadar görüş zayıf ve e-yolda bir araç arızalanırsa diğer sürücüler gişede bununla ilgili bilgi alamıyor” dedi. otoyol, kaza oranının gece veya sabahın erken saatlerinde arttığı anlamına gelir.
Bu arada imtiyaz sahibi uygun önlemleri alacağını söylüyor. Jewar gişe müdürü JK Sharma, Noida’daki otoyolun farklı bölümlerine yerleştirilen on bilgi panosunun, taşıtları revize edilen hız limitleri hakkında bilgilendirdiğini söyledi.
“Ayrıca Yamuna Otoyolu’nun giriş kapılarındaki değişken mesaj ekranlarında – İleride yoğun sis, yavaş sürün – mesajları gösteriyoruz. Ayrıca, Jewar gişelerinde 12:00-04:00 saatleri arasında ağır vasıta sürücülerine çay dağıtacağız. Ayrıca araçlara görünürlüğü sağlamak için reflektif bantlar yerleştirildi” dedi.
Sharma, akşam 20.00’den sabah 8.00’e kadar veya geçiş gişelerinde sis dağılana kadar, işe gidip gelenleri sisli koşullara karşı uyaran ve yavaş sürmelerini isteyen halka açık duyurular yapılacağını da sözlerine ekledi.
Yamuna otoritesinin CEO’su Arun Veer Singh şunları söyledi: “Refüjde ve anayolun her iki tarafında üç kirişli bariyerler kurduk. Ayrıca yol güvenliğini artırmaya ve kaza sayısını en aza indirmeye yönelik öneriler konusunda Hindistan Yolları Kongresi (IRC) ile görüşme halindeyiz” dedi.