Damar tıkanıklığı durumunda ‘Polis nerede?’ | Noda haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod


NOIDA: Ghaziabad’ın trans-Hindon bölgelerinden ve Delhi-Meerut Otoyolu’ndan gelen trafik, Sektör 62’nin kesişme noktasından ayrılıp ana yola ve şehir merkezine doğru ilerliyor, Mamura için bir darboğaz haline gelen sıkışık şeritlerde gezinmek için mücadele ediyor. bir gün.
Bu test yolundaki Sector 59 metro istasyonundaki darboğazın birkaç nedeni vardı. Çanak çömlek ve alet satan yerel tüccarlar Mamura yolunu ele geçirirken, yasadışı park edilmiş araçlar yolun önemli bir bölümünü kemiriyor. Kollarını iki yana açmış iki U dönüşü, şehrin tüm U dönüşlerinde olduğu gibi, trafiği de yavaşlatır.
Taşıtlar ve yerel halk da yol boyunca yerel tüccarların dükkanlarında durur ve pek çoğunu trafikte mahsur bırakır. Cuma günü bu muhabir ziyarete geldiğinde orada değillerdi.
“Mamura köyünde binlerce insan yaşıyor ve işe gidip gelmek için bu Vishwakarma yolunu kullanıyorlar. Ancak burada yol disiplini eksikliği var. Olağan ihlallerin dışında birçok kişi köprü yerine yaya olarak karşıdan karşıya geçerek trafiği engelliyor. Mamura köyünün bir sakini olan Vicky Kumar, “Köprü sadece 100 metre uzaklıkta, ancak yayalara rehberlik edecek polis yok” dedi.
Yol boyunca yetkisiz park etme de yaygın bir sorundur. Cuma sabahı, çok sayıda araba gelişigüzel bir şekilde yolun kenarına park edildi ve taşıtların araçlarını geçmesi için çok az yer kaldı. tarafından geliştirilen bisiklet standları bile Noida otoritesi yakın zamanda kurtulamadı. İnsanlar da arabalarını oraya park etti.
Sector 59 metro istasyonunun dışında birçok elektrikli çekçek yolcuları bekledi ve yolu kapattı. Bazı gutkha satıcıları ve diğer tütün ürünleri soruna katkıda bulundu. Yanlış sürüş endişe için başka bir nedendi.
Bir banliyö olan Gaurav Kumar, Mamura yolunun neredeyse her gün tıkalı olduğunu söyledi. “Bu, Noida ve Ghaziabad’ı birbirine bağlayan önemli bir yol. Mamura’yı bir homurtuyla geçmediğimiz bir gün bile geçmiyor. Trafik polisi ihlalleri gidermeli ve sorunsuz bir trafik akışı sağlamak için yeterli personeli görevlendirmeli.” katma.
Trafik Müfettişi Ashutosh Singh, darboğazdan Noida Otoritesinin U dönüşlerini sorumlu tuttu ve polisin yakında ihlalleri gidermek için harekete geçeceğini söyledi. “Trafik sıkışıklığı esas olarak U dönüşlerinden kaynaklanmaktadır. Daha önce yalnızca arabalar ve bisikletler tarafından kullanılan iki küçük U dönüşü vardı. Birkaç ay önce Noida Yetkilisi bunları genişletti. Şimdi ağır araçlar da bu U dönüşlerini yapıyor ve yavaşlıyor Bir ağır aracın U dönüşü yapması uzun zaman alıyor” dedi.
Singh, trafik polisinin U dönüşlerini değiştirmeyi düşünmek için kısa süre içinde Otoriteye yazacağını söyledi.
Yolun tasarımıyla ilgili yorum yapmak için yetkili makamlara ulaşılamadı.