GOEtrail, Lzesk lesy organizasyonu ve Karlovy Vary parkları, şehir ve Jedem Lesem bisikletçilerinin işbirliğinin sonucudur. Lageska les sözcüsü Martina Nentvichov, orijinal tasarımın Çek Cumhuriyeti ve yurtdışındaki parkurlarda çok fazla deneyime sahip olan sürücü Martin Vrbickho'nun eseri olduğunu söyledi.
Dağ bisikleti kullanan adrenalin tutkunlarının, geçmişte olduğu gibi artık Karlovy Vary'nin Lage ormanlarında yasa dışı yokuş aşağı yollar oluşturup çevrelerini tahrip etmelerine gerek yok. Bisikletçiler ilk önce Goethe'nin gözetleme yerinin çevresindeki yamaçlara çarptı.
Lzeské les a park editörü Stanislav Dvok, bisikletçiler için resmi ve ilgi çekici bir rota oluşturarak şehir sınırları dışına çıkma riskini en aza indirmek ve sporcuları tek bir yolda bir araya getirmek istiyoruz, diye açıkladı. Ona göre, yolu inşa etmenin toplam maliyeti iki milyon krondu ve bunun 100'ü bölgeden ve şehir vakfından gelen sübvansiyonlarla karşılanıyordu. Tam olarak ek bir bisiklet rafı, bisiklet rafı vb. Vardır.
Cumartesi günkü büyük açılış programının bir kısmı, birkaç düzine deneyimli bisikletçinin katıldığı sergi gezileriydi. Bunlardan biri de Freestyle MTB kategorisinde uzun süredir dünyanın ilk 10'unda yer alan Praglı Jakub Vencl'di ve çocuklu ailelerin bile bunun üstesinden gelebilmesi gerektiğini söyledi. Güzergahta deneyimli bisikletçiler için de küçük bölümler bulunuyor.
Bireysel rotalar, pistlerde olduğu gibi zorluk derecesine göre, yani maviden siyaha doğru işaretlenir. Ortalama kondisyona sahip bir bisikletçi bile mavi rotayı kullanabilir çünkü bu, çarpmalardan ve tutukluklardan kaçınır. Karlovy Vary meclis üyesi Petr Bursk, tam tersine, en iyilerin gerçekten siyah olana cesaret edeceğini, çünkü bunun size gerçek bir adrenalin patlaması yaşatacağını söyledi.
GOEtrail kayın ormanının içinden ve Hbitovn caddesinin üzerinden kıvrılarak geçiyor. Turist rotalarının sayısını ve bisikletçiler için iniş sayısını en aza indirmek amacıyla güzergahı dolduruldu. Güzergah boyunca iki noktada yol buluşuyor ve bisikletlileri ve yayaları bu konuda uyaran tabelalar var. Ken'in önünde sürücüyü tamamen durmaya zorlayan oldukça büyük bir tümsek var.
Dağ bisikleti kullanan adrenalin tutkunlarının, geçmişte olduğu gibi artık Karlovy Vary'nin Lage ormanlarında yasa dışı yokuş aşağı yollar oluşturup çevrelerini tahrip etmelerine gerek yok. Bisikletçiler ilk önce Goethe'nin gözetleme yerinin çevresindeki yamaçlara çarptı.
Lzeské les a park editörü Stanislav Dvok, bisikletçiler için resmi ve ilgi çekici bir rota oluşturarak şehir sınırları dışına çıkma riskini en aza indirmek ve sporcuları tek bir yolda bir araya getirmek istiyoruz, diye açıkladı. Ona göre, yolu inşa etmenin toplam maliyeti iki milyon krondu ve bunun 100'ü bölgeden ve şehir vakfından gelen sübvansiyonlarla karşılanıyordu. Tam olarak ek bir bisiklet rafı, bisiklet rafı vb. Vardır.
Cumartesi günkü büyük açılış programının bir kısmı, birkaç düzine deneyimli bisikletçinin katıldığı sergi gezileriydi. Bunlardan biri de Freestyle MTB kategorisinde uzun süredir dünyanın ilk 10'unda yer alan Praglı Jakub Vencl'di ve çocuklu ailelerin bile bunun üstesinden gelebilmesi gerektiğini söyledi. Güzergahta deneyimli bisikletçiler için de küçük bölümler bulunuyor.
Bireysel rotalar, pistlerde olduğu gibi zorluk derecesine göre, yani maviden siyaha doğru işaretlenir. Ortalama kondisyona sahip bir bisikletçi bile mavi rotayı kullanabilir çünkü bu, çarpmalardan ve tutukluklardan kaçınır. Karlovy Vary meclis üyesi Petr Bursk, tam tersine, en iyilerin gerçekten siyah olana cesaret edeceğini, çünkü bunun size gerçek bir adrenalin patlaması yaşatacağını söyledi.
GOEtrail kayın ormanının içinden ve Hbitovn caddesinin üzerinden kıvrılarak geçiyor. Turist rotalarının sayısını ve bisikletçiler için iniş sayısını en aza indirmek amacıyla güzergahı dolduruldu. Güzergah boyunca iki noktada yol buluşuyor ve bisikletlileri ve yayaları bu konuda uyaran tabelalar var. Ken'in önünde sürücüyü tamamen durmaya zorlayan oldukça büyük bir tümsek var.