Facebook'taki Ulaştırma Bakanlığı'na göre, yeni otoyolun sekiz kilometresi 2.34 milyar'a mal olacak, bu da varsayımlardan milyar daha az. 2027'de yapılır.
Bu yıl bakanlık, Žalmanov -Knice yönünde bir takip bölümü kurmaya başlamayı planlıyor. Sonuç olarak, 2027'de D6 otoyolu neredeyse 15 kilometre daha uzun olacak.
İnşaatın bir kısmı, Verušičky'deki mevcut yakıt benzin istasyonunun yerinde büyüyecek olan bir dereceye ayrılmış kavşak, çift taraflı bir dinlenme ve birkaç köprü. En uzun, neredeyse yarım kilometre ölçecek ve on dört tarla, geniş yolu ve çayır akışından akan geniş alanı aşacaktır. Vadi biyo -koridordan geçer, köprü oyun için yeterince geniş bir geçiş yaratır.
Ardından büyük bir çift kişilik otoyol dinlenme Verušička. Konum, I/6 yolunda orijinal yakıt benzin istasyonunun kullanımı ile ilgili olarak tasarlanmıştır. Geri kalan otoyolun her iki tarafında, bir gürültü bariyeri büyüyecek. Gürültüyü nemlendirir ve aynı zamanda otoyoldaki gevşemeden girmeyi imkansız hale getirir.
Orijinal I/6 yolu yeni bir rotaya çevrilecek ve otoyol tamamlandıktan sonra yeni bir kategoriye aktarılacaktır. İkinci sınıf bir yol olacak ve II/606 adını alacak.
D6 otoyolu daha sonra başka bir köprüden geçecek. Tasarlanan uzunluğu 250 metre, beş tarlaya sahip olmalı ve yeni yol küçük Trasovka ve Demiryolu hattı Lubenec – Bochov akışının üstesinden gelecektir. Bu durumda bile, bir biyo -koridor ve oyun için bir göç rotası olarak vadi hizmet verecektir.
Bunu yeni bölümün tek sınıfı ayrılmış kavşağı izleyecektir. D6 otoyolundaki II/205 yolunu žlutice'e götürecek. Veselov'un bypass'ı da bu yer değiştirmeye katılacak. Ancak otoyolun yeni inşa edilmiş bölümünün bir parçası değil. Sınıftan ayrılmış kavşağın arkasında, otoyol derin bir çentik içine girer.
Bu yerlerde, karayolu, II/606 yoluyla, yani orijinal I/6 ile daha iyi bir bağlantıya sahip olacak olan Veselov'a giden yeni yolu geçecek. Bir yer değiştirme ile geçişin yaklaşık 300 metre gerisinde, yeni inşa edilen bölüm Knínice -Bošov sona erecek. Yeni otoyol, oyunla çarpışmayı önlemek için bölüm boyunca çitle çevrilecek.
Prag ve Vary arasındaki otoyol 2028'de tamamen bitecek. Prag'u Karlovy Vary bölgesi ile birleştiren ve Almanya'ya devam eden önemli bir ulaşım hareketi, ancak yine de bir iki ve Cheb'den Bavyera sınırına doğru yol olacak. Ancak, bu değişmelidir. Yol ve Otoyol Müdürlüğü, Chlumeček'in sınıfı ayrılmış kavşakları ile karayoluna geçiş arasında yaklaşık yedi kilometrelik bir parça istiyor. Birkaç hafta önce, bu plan bu planı çevre üzerindeki etkiyi değerlendirme sürecine gönderdi (EIA).
1993-1997 yılları arasında inşa edilen mevcut yol, Prag'ın yönünde yeni karayolu bölümünün sağ yarısı olacak. Sol yarısı, Prag'ın yönü yeni olmalı. Belgelere göre, inşaat 2028 veya 2029'da başlamalı, en son 2031'de hazır.
Ulaştırma Bakanlığı Merkez Komisyonu planı geçtiğimiz Nisan ayında onayladı, tahmini maliyetler 1,4 milyar taç.
Bu yıl bakanlık, Žalmanov -Knice yönünde bir takip bölümü kurmaya başlamayı planlıyor. Sonuç olarak, 2027'de D6 otoyolu neredeyse 15 kilometre daha uzun olacak.
İnşaatın bir kısmı, Verušičky'deki mevcut yakıt benzin istasyonunun yerinde büyüyecek olan bir dereceye ayrılmış kavşak, çift taraflı bir dinlenme ve birkaç köprü. En uzun, neredeyse yarım kilometre ölçecek ve on dört tarla, geniş yolu ve çayır akışından akan geniş alanı aşacaktır. Vadi biyo -koridordan geçer, köprü oyun için yeterince geniş bir geçiş yaratır.
Ardından büyük bir çift kişilik otoyol dinlenme Verušička. Konum, I/6 yolunda orijinal yakıt benzin istasyonunun kullanımı ile ilgili olarak tasarlanmıştır. Geri kalan otoyolun her iki tarafında, bir gürültü bariyeri büyüyecek. Gürültüyü nemlendirir ve aynı zamanda otoyoldaki gevşemeden girmeyi imkansız hale getirir.
Orijinal I/6 yolu yeni bir rotaya çevrilecek ve otoyol tamamlandıktan sonra yeni bir kategoriye aktarılacaktır. İkinci sınıf bir yol olacak ve II/606 adını alacak.
D6 otoyolu daha sonra başka bir köprüden geçecek. Tasarlanan uzunluğu 250 metre, beş tarlaya sahip olmalı ve yeni yol küçük Trasovka ve Demiryolu hattı Lubenec – Bochov akışının üstesinden gelecektir. Bu durumda bile, bir biyo -koridor ve oyun için bir göç rotası olarak vadi hizmet verecektir.
Bunu yeni bölümün tek sınıfı ayrılmış kavşağı izleyecektir. D6 otoyolundaki II/205 yolunu žlutice'e götürecek. Veselov'un bypass'ı da bu yer değiştirmeye katılacak. Ancak otoyolun yeni inşa edilmiş bölümünün bir parçası değil. Sınıftan ayrılmış kavşağın arkasında, otoyol derin bir çentik içine girer.
Bu yerlerde, karayolu, II/606 yoluyla, yani orijinal I/6 ile daha iyi bir bağlantıya sahip olacak olan Veselov'a giden yeni yolu geçecek. Bir yer değiştirme ile geçişin yaklaşık 300 metre gerisinde, yeni inşa edilen bölüm Knínice -Bošov sona erecek. Yeni otoyol, oyunla çarpışmayı önlemek için bölüm boyunca çitle çevrilecek.
Prag ve Vary arasındaki otoyol 2028'de tamamen bitecek. Prag'u Karlovy Vary bölgesi ile birleştiren ve Almanya'ya devam eden önemli bir ulaşım hareketi, ancak yine de bir iki ve Cheb'den Bavyera sınırına doğru yol olacak. Ancak, bu değişmelidir. Yol ve Otoyol Müdürlüğü, Chlumeček'in sınıfı ayrılmış kavşakları ile karayoluna geçiş arasında yaklaşık yedi kilometrelik bir parça istiyor. Birkaç hafta önce, bu plan bu planı çevre üzerindeki etkiyi değerlendirme sürecine gönderdi (EIA).
1993-1997 yılları arasında inşa edilen mevcut yol, Prag'ın yönünde yeni karayolu bölümünün sağ yarısı olacak. Sol yarısı, Prag'ın yönü yeni olmalı. Belgelere göre, inşaat 2028 veya 2029'da başlamalı, en son 2031'de hazır.
Ulaştırma Bakanlığı Merkez Komisyonu planı geçtiğimiz Nisan ayında onayladı, tahmini maliyetler 1,4 milyar taç.