D6 karayolu üzerindeki köprünün yıkılması sadece birkaç saat sürdü, geride moloz yığını kaldı

RumBar

Global Mod
Global Mod
Özel ataşmanlı ekskavatörler, akşam sekiz buçuk civarında 50 yıllık köprü yapısını kazdı. Gece yarısından kısa bir süre önce, kapalı yolda barikat oluşturan orijinal inşaattan geriye yalnızca bir moloz yığını kalmıştı.


Karlovy Vary bölgesinin Bölgesel haberleri ve yol dedikoduları editörü Ji lachta, bizim açımızdan beklediğimiz ve gerçekleştiği gibi oldu, olayı değerlendirdi. Ancak ona göre yıkım sırasında, inşaatı yapanların olması gerektiği kadar gayretli olmadığı ortaya çıktı. Lachta, esas olarak izolasyon eksikliği nedeniyle köprünün muhtemelen şu anki durumda olduğunu açıkladı.


Betonarme köprü 1972'den beri, yani altına yol yapılmadan çok önce yerinde duruyordu. Özellikle yolun yanına yeni bir köprü yapılacağı başlangıçta konuşuluyordu. Ji lachta, muhtemelen emekli maaşı kalmadığından orijinal emekli maaşıyla kaldığını söyledi.


Köprünün olmaması trafik sorununa neden olacak



Bu sadece teknik durumuna değil, aynı zamanda köprü testeresinin hemen yolun gövdesinde durduğu yerleşim planına da uymuyordu. Eski köprüyle birlikte tüm yöre halkının tabakları ayrılacaktı. Böylelikle önümüzdeki aylarda eksik köprünün beraberinde getireceği sorunlara zihinsel olarak kendilerini hazırladılar.


Keskin nişancılardan biri, “Bu bir dalış olacak,” dedi. Chodov yani Nov Sedlo ile Lokto arasındaki köprü de oldukça meşguldü. Yıkımla birlikte sürücüler yollarda vb. işaretli yakaları kullanmak zorunda kalacak.


Bölge genel kuruluna ve bölgesel iletişim dairesine göre, tek testere ile kiriş öngerilmeli yapı olarak tasarlanan yeni köprünün bu Haziran ayında hazır olması gerekiyor. Tamamlanmasının ardından iki aylık bir deneme operasyonu takip edecek. Keskin olan daha sonra Aralık ayında zane yapacak.



Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz