Cheb'deki tren istasyonundaki tarihi kubbeyi çoktan yıktılar. Yerine yeni salon yapılacak

RumBar

Global Mod
Global Mod
Anıt Kataloğu'nda belirtildiği gibi, bugün artık mevcut olmayan kubbeli yapı, orijinal Cheb tren istasyonundan günümüze kalan birkaç binadan biriydi. Bu, 1945 baharındaki yıkıcı hava saldırısından önce önemli bir demiryolu kavşağının inşaat biçimini gösteren değerli bir belgeyi temsil ediyordu.


En geç 1873 yılında inşa edilmiş ve işletmecisi görünüşe göre Dráha İmparatoru František Josef şirketiydi.


Mimari açıdan bakıldığında 20. yüzyılın ikinci yarısında birçok değişikliğe uğrayan yüksek kaliteli bir yapıydı. Ancak bunlar genel olarak aşağılayıcıydı ve diğer şeylerin yanı sıra pencere açıklıklarının değiştirilmesi, uzantı eklenmesi ve açıklık dolgularının değiştirilmesinden oluşuyordu.


Toplam uzunluğu 176 metre olan tren bakımına yönelik yeni üç hatlı hol iki yıl içinde inşa edilecek. Araç bakımına yönelik cömert bölümün yanı sıra, örneğin çalışanlar için uygun sosyal tesisler veya mekanik ve elektromekanik atölyeleri de sağlanacak.


Yenilik, komple setlerin sökülmesine gerek kalmadan araçların daha kolay kullanılmasına olanak tanıyacak. Bu, onarımlar için gereken süreyi önemli ölçüde azaltacak ve araçların daha hızlı bir şekilde hizmete dönmesine olanak tanıyacak.


České drah CEO'su ve yönetim kurulu başkanı Michal Krapinec, “Salonda 12,5 ton kapasiteli bir vinç, araçların çatısına güvenli erişim için bir servis köprüsü ve tüm raylardaki montaj kanalları bulunacak” dedi. Yeni salonun ekipmanlarını geliştiren Cheb, Çek Demiryolları'nın Karlovy Vary bölgesindeki tek bakım merkezi olduğunu sözlerine ekledi.