Cheb’de pv esku için en iyi dişi aslan büyüdü, bunu testle kanıtladı

RumBar

Global Mod
Global Mod
Betonarme dışında, yapı iki tip teste tabi tutuldu. İlk başta, inşaat işçileri köprüsüne 80 su kabı yerleştirdiğinde, durağandı. Her aptalın tam olarak 1.050 kilogram, yani toplam 84 ton ağırlığında olması gerekiyordu. Test türü, yük taşıyan yapının testere yardımıyla salındığı dinamikti. Geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen statik ve dinamik testlerin sonuçları projenin varsayımlarına göre iyi çıktı.


Bitmiş aslanlar üzerindeki çalışma, duruşmayla sonuçlandı. Vdsk vrch’e giden yeni köprü, yılın ilk haftasında yayalara ve bisikletçilere açılmalıdır.Artık Chebsk’teki yeni dönüm noktasının birçok açıdan benzersiz olacağı açık. Chebsk belediye binasının yatırım departmanı başkanı Marcela Neekalov, Çek Cumhuriyeti için en uzun ikinci aslan ve hatta bisikletçiler için Urench aslanlarının en uzunu olduğunu söyledi.


Testler yapılmadan onay verilemez.



400 metre uzunluğundaki aslan, kesinlikle benzersiz olan 43 tren rayını yok etti. Ayrıca Cheb şehrinin en uzun ömürlü ve en pahalı inşaatıdır. Marcela Neekalov, Kasım 2020’de aydınlatıldı ve 2023’te açılacak. Birçok açıdan bir rekor bina ve kesinlikle şehrin baskın bir özelliği haline gelecek, dedi Marcela Neekalov.


Destek kolonları arasındaki sahanın düz kısmının yaklaşık 40 metre uzunluğunda olduğunu sözlerine ekledi. Dişi aslan bu yüzden iplere bağlı. Neekalov, testlerin aslanı bir barınağa koyup halka açmamız için gerekli bir koşul olduğunu söyledi. Test sonuçlarının da Kasım ayında onaylanması gerektiğini belirtti.


Sübvansiyon yalnızca 100 olayı kapsıyordu



O zamana kadar Vdda tepesindeki köprü bölümünün inşaatı ortadan kalkacak, kamu aydınlatması yapılacak ve geçiş hakkına da ulaşılmış olacak. Komplikasyonlar inşaatı baştan devraldı. Aslan büyük bir popo ile bitirilecek ve pek çok şey için gidecek, orijinal tahmin değildi. Asansör, iş projelerinin maliyeti veya inşaat denetimi dahil fiyat 250 milyon krona ulaştı. Orijinal fiyat KDV dahil 119 milyondu.


Şehir, inşaat için Devlet Ulaşım Altyapı Fonundan 90 milyon kronluk bir sübvansiyon aldı, ancak geri kalanı kendi kaynaklarından ödenmesi gerekiyor. Neekalov, inşaat şirketiyle yapılan işbirliği ve demiryolundaki işlerin organizasyonu sayesinde trenlerde yaklaşık 20 milyon kron tasarruf edildiğini açıkladı.


İlk aslan üreticisi iflas etti



Lovosice’den Raeder & Falge şirketi, kadınların deposu için asıl yüklenici oldu. İnşa etmeye başladı ve Ocak 2022’de aslanın vücudunun rayların üzerinde kaydığını gördü. Olay ancak geçen Ağustos ayında durdu. Şirket iflas ve daha sonra iflas içinde öldü. Cheb şehrinin sözcüsü Simona Liptkov, Ppad’in ilk kez gelenlerin elinde olduğunu doğruladı.


Ardından, şehir inşaatı tamamlamak için bir müteahhit arıyordu. Bu arada piyasadaki fiyatların önemli ölçüde artması nedeniyle de yaygındı. İnşaat nihayet SWIETELSKY Rail CZ tarafından üstlenildi. İnşaat başladığından beri günlerdir herhangi bir gecikme yaşanmadı. Neekalov, inşaat b, bir dişi aslanın hayatı yüz yıldır, yani dedikodu ve haberlerin doğru olduğunu varsayarsak, diye ekledi.