Centrum Varů yollardaki iki onarım nedeniyle tıkandı ve sürücüler de fermuar çekmede sorun yaşıyor

RumBar

Global Mod
Global Mod
Ve böylece daralmanın önünde bekleyen araba kuyrukları tek şerit halinde yüzlerce metre uzanıyor. Baloun durumu şöyle anlattı: “Sürücülerin de kullanabileceği ve sonunda fermuar sistemiyle sorunsuz bir şekilde bir şeride geçilebilen diğer şerit boş.”


Eski kış stadyumu çevresinde Sokolov’dan Ostrov’a doğru düz hat üzerinde yapılan çalışmaların ardından iş makineleri aynı bölümde ters yönde hareket etti. Buradaki çalışmalar 24 Eylül’de sona erecek. Yeni aşındırıcı tabakanın yanı sıra alttaki tabakanın da rehabilitasyonunu içerirler.


“Derinlere inilmesi gereken yerleri ancak yolun üst tabakasını frezeledikten sonra ortaya çıkaracağız. İlk aşamada onarılan alanın kabaca yüzde 20 ila 25’i kadardı. Şimdi ne kadar olacağı henüz belli değil” dedi operasyon departmanı başkanı.


Esneme dört aşamaya ayrılmıştır



Ona göre taslağın zaten onarılması gerekiyordu. “Üst katmanda ezikler ve çatlaklar vardı. Bunlar, iletişimin temel katmanlarının bile düzenli olmadığını gösteriyor.” diye açıkladı Baloun. Karlovy Vary’nin ana trafik arterinin yeniden inşa edilmesiyle ömrünün en az on yıl uzatılması amaçlanıyor.


İkinci etabın bir kısmı da, şu anda belediyenin ikinci binası olan eski kaymakamlık binasının çıkış ve giriş kısmının onarımından oluşuyor. Onlar üzerinde çalışmak bile komplikasyonları beraberinde getirir. “Bunları mümkün olduğu kadar kısa tutmaya çalışıyoruz. Bir gün frezeliyoruz, ertesi gün yeni bir katman yerleştiriyoruz” diye ekledi Jiří Baloun.


Karayolu ve otoyol idaresi, şehir genelindeki çalışmaları birbirini takip eden dört aşamaya böldü. Etkinliğin geri kalanı Tesco süpermarketinin üzerindeki köprüde gerçekleşecek. “Dört etabın tamamı 34 milyon krona mal olacak. Ekim ayı sonunda tamamen bitmiş olacak” diye ekledi Jiří Baloun.


Tuhnice’deki çalışmalar daha uzun sürecek



Bu kısımdaki onarımlar Tuhnice’deki demiryolu geçişindeki çalışmalarla aynı zamana denk geldi. RSD, mutabakatın mümkün olduğu kadar kısa olması için çalışmayı koordine etmeye çalıştı. Başlangıçta Západní Caddesi’nin okul yılının başında geçilebilir olması gerekiyordu, ancak buradaki durum karmaşıklaştı.


“Çalışma sırasında çeşitli kiler ve molozlara rastladık. Üzerlerine yeni yol yapılamaz. Alt toprağın rehabilite edilmesi gerekiyordu. Ayrıca ČEZ bize yüksek voltajın farklı şekilde depolandığını, bu nedenle koruyucunun bitirilmesi gerektiğini bildirdi.” dedi bu etkinliğe yatırımcı olan şehir adına belediye sözcüsü Jan Kopál.


Bu öngörülemeyen zorluklar, West Street’in tamamlanma tarihinin iki hafta ertelenmesine neden oldu. “4 Eylül yerine her şey 18 Eylül’de yapılacak. Ancak daha sonra Šumavská caddesini tamamen kapatacağız.” Kopál, Tuhnice’deki onarımların bir sonraki aşamasının geliştirildiğini belirtti.