Bisiklet yolunda yeni bir köprü var. Ancak, tamamlanması gerilir ve daha pahalı

RumBar

Global Mod
Global Mod
Vali yardımcısı Martin Hurajčík, “Bisiklet yolu, zor olan bölümlerin aşamasına girdi. Aşağıdaki parçaların çok pahalı ve karmaşık bir inşaat olacağını varsayabiliriz. Bisiklet yolunun bir kilometresinin 40 veya 50 milyona mal olabileceği olabilir.” Dedi.


Dalovice yakınlarındaki bölüm geçen yıldan beri bir bölge inşa ediyor. Başlangıçta bütçede 45 milyon kron vardı ve miktarın yüzde 85'i bir Avrupa sübvansiyonu. Hurajčík'e göre, bölgesel yönetim, başlangıçta tünel tarafından yönetilen kayanın kaldırılması nedeniyle bütçeyi 3,5 milyon artırdı. On milyon daha, eğimin döngü yolunun üzerindeki gerekli iyileştirilmesini gerektirecektir.


2010 Bisiklet Yolu Projesi, bir köprü ve sekiz metrelik bir tünel içeren 1.735 metre uzunluğunda bir bölüme güveniyordu. Ancak yatırımcı istikrarsız bir eğim yüzünden düştü. Patika nehrin kıyısında ilerleyecek. Buna ek olarak, bölüm bir sel alanında, bu nedenle inşaatçılar gabion duvarlarını koruyan.


Bölgenin bulgularına göre, kayanın döngü yolunun üzerindeki iyileştirilmesi gerekecektir. Eğimin alt kısımlarını çıkararak kararsız hale geldi. Bölgenin liderliğine göre, düşen taşlar insanları tehlikeye atabilir. Toplamda, Karlovy ve Šemnice arasındaki döngü yolunun eksik bölümünün fiyatı 60 milyona yakın.


Bölümün başlangıçta bu yaz sonuna kadar tamamlanması gerekiyordu. Kayalık bir yamaç ile komplikasyonların keşfedilmesinden sonra, bölge önümüzdeki yıl 31 Mayıs'a kadar uzanması için sübvansiyonun tamamlanması için son tarihe sahipti. Döngü yolunun yüzeyi asfalt ve harman yollarının bir kombinasyonu olacaktır. Ayrıca halka açık aydınlatma olacak.


Bu bölümün yapımından sonra, bisiklet üzerindeki bölgesel omurga Cyclosklostho Ohř, 70 kilometreden fazla geçmek rahat olacaktır. Cheb bölgesindeki Pomezí Nad Ohří yakınlarındaki Almanya sınırından Karlovy değişen bölgesindeki Šemnice'e sürekli bir bisiklet yoluna yol açacak. Bölge ayrıca Pomezí ve Cheb arasında şu anda yollara bindikleri yaklaşık beş kilometrelik bir bölüm inşa etmeye hazırlanıyor.


Ohře'nin Çek-Alman sınırından Karlovy Vary bölgesinin sınırına ústí nad Labem bölgesi ile tam bağlantısı, Šemnice'den Stráž Nad Ohří'ye sadece bir parça eksik olacak.


Burada, Hurajčík'e göre, arama çalışmaları yapılır, çünkü nehir boyunca arazi bisiklet yolu oluşturmak için ideal değildir. Kayalar suya ulaşıyor ve bisikletçiler artık yol köprülerinde bir bankadan diğerine nehrin üstesinden gelmek zorundalar.