Bir yılda bu açık yağmur suyu kanalında 3 kişi öldü | Noda haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod
BÜYÜK NOIDA: Yamuna Otoyolu’nun altına düşen ve Dankaur’a giden paralel yolla buluşan 4,5 m derinliğindeki yağmur suyu akıntısı, bir yıl içinde üç kişinin ölümüyle sonuçlandı.
Salı günü polis, Amity Üniversitesi hukuk öğrencisi Noida’nın cesedini kanalizasyondan çıkardı. Diepraj (19), yaşadığı Gaur Yamuna Şehri topluluğuna giderken paralel yolun kanalizasyonuna kaydı.
Geçen yıl TOI, 20 Aralık 2021’de okullarından eve dönen iki 12. sınıf öğrencisi Mohit Sharma ve Anjali Gupta’nın arabasının Yamuna Otoyolu’ndaki ayırıcıya çarpıp kanalizasyona düşmesi sonucu öldüğünü, bir diğerinin yaralandığını bildirdi. Dankaur’da düştü. Yüzey.
19 yaşındaki gencin ölüm haberinin yayılmasıyla çevre köylerden halk Çarşamba sabahı kanalizasyon başında toplandı. Drenajı daha önce gördüklerini ancak Salı günü boşaltılana kadar 15 fit kadar derin olduğunu fark etmediklerini söylediler. “Polisiyeyi boşaltmak memurların sekiz saatini aldı. Drenaj tıkalı görünüyor ve içinde uzun süredir su kalmamış gibi görünüyor. Yanlarda tarım arazisi görüyorsunuz, bir tarafta buğday tarlası ve çeltik var. Çocuğun babası Raj Bahadur, “Bu olaya kadar bu kanalın toplumumuza yaklaştığını bilmiyorduk.
Polis daha önce Deepraj’ın telefonunu yürürken kullandığını ve gideri fark etmediğini söyledi. TOI’ye Salı günü bir kaynak, “Yamuna Gaur Şehri otobüs durağında otobüsten indi ve biraz kaygan olan servis yoluna girdi. Kanal servis yolunun bir tarafında,” dedi.
Çocuğun babası, “Yönetim gideri kapatsın, çünkü biri bu gidere düşerse o kişi boğulur. Servis yolunun ışıkları da yetmiyor” dedi.
Gaur Yamuna Şehrinin başka bir sakini, açık kanalizasyonun bir yerleşim bölgesine bu kadar yakın olmasının tehlikeli olduğunu söyledi. “Bu ilçede Galgotias Üniversitesi gibi birçok üniversite yakın olduğu için çoğunlukla üniversite öğrencileri yaşıyor. Ama bazı servis yollarının ışıkları aylardır yanmıyor. Bu akaçtan haberi olmayanın bu servis yoluna çıkması tehlikeli. 19 yaşındaki bir çocuk gibi kolayca kayabilir ve kanalizasyona düşebilir,” diye ekledi sakin.
Kanalizasyona yakın tarlası olan bir köylü, “Geçmişte çok sayıda hayvan düşmesi de oldu. Kanal çok derin göründüğü için hükümet kapatmak zorunda kalıyor. Sokak lambaları servis yolunu iyi aydınlatmıyor. Öğleden sonra işimizi bitirmeye ve gün batımından önce evde olmaya çalışıyoruz.”
Drenajın etrafını üç veya dört fit yüksekliğinde bir istinat duvarı çevreliyor, ancak hiçbir şey yapmıyor gibi görünüyor. Ancak Yamuna Otoyolu Sınai Kalkınma Otoritesi’nin (YEIDA) CEO’su Arun Vir Singh, “Boşaltma için zaten bir istinat duvarı var. NGT yönergelerine göre, gideri kapatamayız, ancak sahayı inceleyeceğiz ve olup olmadığına bakacağız.” bir şeyler yapabiliriz.”
NGT yönergelerine göre, yağmur suyu giderlerinin kapakları olmamalıdır çünkü bu, sele yol açabilir ve gider çevresindeki ortamın toksisitesini artırabilir, bu da onu sıkışan gazlar nedeniyle bir sağlık tehlikesi haline getirebilir. Ancak, istinat duvarları veya demir parmaklıklarla kaplamalar ve aralarında boşluklar olan beton plakalar gibi güvenlik önlemleri konusunda herhangi bir kısıtlama yoktur.