Bir E-yolun yeniden yüzeye çıkması ne kadar sürer? 12 kaçırılan son teslim tarihi ve sayım | Noda haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod
NOIDA: 25 km’lik Noida-Büyük Noida Otoyolu’nu yeniden canlandırmak için altı aylık bir iş, orijinal Haziran 2021 son tarihini geçen 11 teslim tarihiyle yaklaşık iki yıldır tamamlanmadı.
Noida Yetkilisi yetkilileri Cuma günü yaptığı açıklamada, inşaat malzemeleri ve işçilik kıtlığı, kötü hava koşulları ve NCR inşaat yasağı da dahil olmak üzere yolun yeniden döşenmesinden sorumlu şirket tarafından gecikmelerin çeşitli nedenlerinin gösterildiğini söyledi.
Ara sıra, Gautam Budh Nagar’a yapılan VIP ziyaretlerinin otoyoldaki çalışmaları geçici olarak durdurduğunu söylediler.
“Teknik nedenlerle veya malzeme ve işçilik sıkıntısı olduğu için çalışma durduruldu. Noida Authority üst düzey yöneticisi KV Singh, “Resmi ziyaretler de son tarihi daha da ileri götürdü” dedi.
Sonbhadra merkezli bir şirket olan CS Infraconstruction Ltd, 20 Aralık olan son teslim tarihini kaçırdı. Bundan önce, yüksek hava basıncı nedeniyle NCR’deki inşaat faaliyetleri yasaklandığından, 30 Kasım’a kadar Rs 70 crore projesindeki çalışmaları durdurmak zorunda kaldı. kirlilik seviyeleri. TOI, Kasım ayı sonlarında şirketin Yetkiliden bir aylık uzatma istediğini, ancak işi tamamlaması için 20 gün verildiğini bildirdi.
Singh, henüz yüzeye çıkmamış kalan 5 km’lik alanda çalışmaların devam ettiğini söyledi.
“Son bölümde çalışmalar devam ediyor. Daha fazla uzatma talep ederlerse, üst makamlar onlara karşı ne tür bir işlem yapılacağına karar verecek” dedi.
Şirkete işlem yapılmamasının veya işin başka bir şirkete devredilmesinin gerekçesi sorulduğunda Kurum yetkilileri, şirketin iyileştirme çalışmalarının çoğunu tamamladığını söyledi.
“Otoyolun son 5 km’lik kısmı yeniden asfaltlanmasaydı ofis değiştirebilirdik ama bu şu aşamada mümkün değil. Singh, mevcut şirketin çalışmalarını bitireceğiz” dedi.
Ocak 2021’de çalışmaların başlamasından bu yana geçen iki yıl içinde Noida Kurumu, CS Infraconstruction’a birden fazla son teslim tarihini ihlal ettiği için 3,27 Rs tutarında para cezası verdi.
Cuma akşamına kadar şirket yetkililerine yorum için ulaşılamadı.
Bu devam ederken, binlerce taşıt ve sık yol kullanıcısı otoyolda şerit işaretleri olmadan gitmek zorunda kalıyor.
“Yüksek hızlı bir koridor olduğundan, otoyolda uygun şerit işaretlerinin olmaması özellikle risklidir. Böyle bir durumda, iki tekerlekli araçlar en savunmasız olanlardır’ dedi polis Shivank Guptahafta içi her gün ofisine giden bir Greater Noida (Batı) sakini.
Greater Noida’dan bir işadamı olan Mohammed Aarif, yolda hala çalışılıyor olmasının “inanılmaz” olduğunu söyledi. “Bu güzergahta her gün binlerce araç geçiyor. Yetkililer önlem almalı” dedi.
Noida’da ikamet eden Amit Singh, otoyolun bazı bölümlerinde engebeli ve kraterli noktalar sorununu gündeme getirdi. “Yolun bazı bölümleri sadece iki tekerlekli araçlar için değil, sürücüler için de tehlikeli. Singh, banliyö güvenliğini sağlamak için yeterli işaretlerle yolun iyi bir şekilde düzleştirilmesi gerektiğini söyledi.