Aš'a giden yol onarım nedeniyle karmaşık hale gelecek, iki erişim güzergahında çalışma yapılacak

RumBar

Global Mod
Global Mod
Nové Žďár'daki döner kavşak ile Aš'taki Chebská ve Okružní sokaklarının kesişimi arasındaki yaklaşık dört kilometrelik bölümün onarımı yıl sonuna kadar sürecek. Yolun modernizasyonu aşamalı olarak planlanırken, yol her zaman tek şeritte ulaşıma açık olacak. Gerektiğinde araçların geçişi yüklenici firma çalışanları tarafından kontrol edilecek olup, onarılan güzergahın üç bölümünde halihazırda trafik ışıkları bulunmaktadır.


Bu, Aš şehrinin ve Karlovy Vary Bölgesi Bölge İdaresi ve Yol Bakımının yaklaşık 140 milyon kronluk bir yatırım etkinliğidir. Şehir, kaldırımların, park yerlerinin, kamu aydınlatmasının inşasını ve kavşakların yerel yollara bağlanmasını sağlayacak.


Haziran ayının başında Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü başkanlığındaki Aš yolu çevre yolunun onarımına da başlanacak. I/64 yolu dört aşamada yeniden inşa edilecek ve çalışma beş aydan az sürecek. “Karayolları ve Otoyollar Müdürlüğü'nden alınan bilgiye göre sınır kapısından Almanya yönüne doğru yolun onarılması gerekiyor. Aše şehir sözcüsü Milan Vrbata, son etabın Nové Žďár'daki bir döner kavşak olacağını söyledi.


Mesai saatleri içerisinde trafik, mekik eğitimi almış işçiler tarafından kontrol edilecektir. “Mesai gününün bitip yol çalışması durdurulduktan sonra trafik iki yönlü açılacak veya trafik ışıklarıyla kontrol edilecek. Bu her zaman özel duruma ve iki yönlü trafiği başlatmanın mümkün olup olmayacağına bağlı olacaktır. Bu nedenle kısmi kapatmalar sırasında inşaat çalışmaları dolambaçlı güzergahlar kullanılmadan gerçekleştirilecektir” diye ekledi. Aše şehrinin yol çevre yolu 2000 ve 2001 yılları arasında inşa edilmiştir.


Bu bölümdeki çalışmaların 3 Haziran Pazartesi günü başlaması planlanıyor. Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü sözcüsü Kamila Zahálková, “Teşhis araştırmasına göre, banketleri ve menfezleri temizleyeceğimiz, yol drenajını yerel olarak onarıp temizleyeceğimiz yolun onarılması gerekiyor” dedi.


Ona göre onarımlar bu yolun ömrünün uzatılmasına katkı sağlamalı. Eylem tamamlandıktan sonra genişlik düzeni değişmeden kalacaktır.


Aša belediye binası sözcüsü Milan Vrbata, bunun planlanmasının mümkün olup olmadığı sorulduğunda, “Her iki durumda da bunlar, iki farklı yatırımcı tarafından uzun vadeli planlanmış eylemlerdir ve şehir bunların zamanlamasını hiçbir şekilde etkileyemez.” Onarımların aynı anda yapılmaması için.


Vary'den Pilsen'e giden yol da uzatılacak



Mayıs ayının sonundan itibaren, Karlovy Vary'den Pilsen'e giden güzergahtaki sürücüler, tam da kaplıca kasabasında başka bir komplikasyonla uğraşmak zorunda kalacak. Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü, I/20 yolunun bir parçası olan Doubim'in bir kilometreden kısa bölümünde düzenleme yapıyor.


“Onarım kapsamında, taban ve koruyucu katman dahil olmak üzere asfalt tabakasını yenileyeceğiz, alt topraktaki toprağı değiştireceğiz, ayrıca ovanın ve yol yüzeyinin drenajını sağlamak için hasarlı sokak kanalizasyonlarını temizleyeceğiz veya değiştireceğiz. Daha sonra tüm bölümdeki trafik işaretlerini yeniden düzenleyeceğiz”, diye tanımladı olaylardan bir diğeri, Zahálková.


Kısıtlama olmaksızın bu bölüm Temmuz ayı sonunda kullanılabilir hale gelecektir. Yani, yol yöneticilerinin Bečov nad Tepla üzerindeki değiştirilmiş geçişleri devreye almak istedikleri tarihte. Tehlikeli dönüşlerle dolu tehlikeli bölüm, Mart ayından bu yana Pilsen yönünde trafiği zorlaştıran büyük bir dönüşümden geçiyor. Bu nedenle inşaat müteahhidi seçiminde zaman belirleyici kriterlerden biriydi.


Mart ayından bu yana Bečov'da Karlovy Vary ile Pilsen arasındaki I/20 yolundaki geçişler geçilemez hale geldi. Burada tam bir duraklama var ve araçlar yoldan çıkmak zorunda kalıyor. (Mart 2024)