1 çalışan, bakım yok: multi-crore otobüs terminali açıldıktan 1 yıl sonra toz ısırdı | Noda haberleri

RumBar

Global Mod
Global Mod


NOIDA: Kötü bakım, tek bir çalışan, boş rezervasyon masaları ve birkaç yolcu. Noida Authority’nin geçen yıl Kasım ayında açılan Sektör 82’deki son teknoloji otobüs durağının şimdiye kadarki hikayesi bu.
Yakında 31.000 m²’ye yayılmış Bhangel geçit, terminal bir seferde 40 otobüs istasyonuna 158 Rs crore maliyetle inşa edildi. Yemek alanı, ATM kioskları, yolcu konaklama yerleri, siber kafe ve otobüs şoförleri için tuvaletler gibi olanakları içerecekti. Sekiz katlı bu otogar binasında çeşitli ofis ve işyerleri için de yer ayrılmıştır.
Ancak bir yıl sonra, terminal büyük ölçüde terk edilmiş durumda ve tesisleri temel bakım eksikliği nedeniyle toz topluyor.
Dört güzergahta çalışan 15-16 numaralı otobüslere binmek için terminali nadiren ziyaret eden bir avuç yolcu — Dadri, Bulandshahr, Khurja ve Shakarpur, terminalin her köşesini toz tabakalarının kapladığını ve oturacak yer olmadığını söylüyor. Otobüs varış noktalarını göstermeyi amaçlayan LED tabelaların da son günlerde kullanımdan kaldırıldığı söylendi.
RK SaxenaTerminalde görev yapan tek UPSRTC çalışanı olan , TOI’ye yetkililerden temizlik personeli görevlendirmelerini istediğini söyledi. Ama işler değişmedi.
Yetkililere göre Noida Kurumu, otogarın operasyonlarını Uttar Pradesh Eyalet Karayolu Taşımacılığı Şirketi’ne (UPSRTC) devredecek. “Noida Otoritesinin bize uygun bir devir teslimi vermesi konusunda bir gecikme oldu. UPSRTC bölge müdür yardımcısı NP Singh, “Bu nedenle, mobilya gibi temel olanaklar yok ve bunlar olmadan terminale daha fazla personel gönderemeyiz” dedi. “Devir teslim edildikten sonra, şirket ayrıca ek güzergahlarda daha fazla otobüs planlayacak ve konuşlandıracak.”
Tekrarlanan girişimlere rağmen, Noida Authority yetkilileri konu hakkında yorum yapmadı.